PROFESNÍ SELF-EFFICACY: ADAPTACE DOTAZNÍKŮ SELF-EFFICACY PRO UČITELE CIZÍCH JAZYKŮ A KONSTRUKCE POLOŽEK DO DOTAZNÍKU SELF-EFFICACY PRO SOCIÁLNĚ PEDAGOGICKÉ PRACOVNÍKY
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F18%3A63521038" target="_blank" >RIV/70883521:28150/18:63521038 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://digilib.k.utb.cz/handle/10563/43768" target="_blank" >https://digilib.k.utb.cz/handle/10563/43768</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
PROFESNÍ SELF-EFFICACY: ADAPTACE DOTAZNÍKŮ SELF-EFFICACY PRO UČITELE CIZÍCH JAZYKŮ A KONSTRUKCE POLOŽEK DO DOTAZNÍKU SELF-EFFICACY PRO SOCIÁLNĚ PEDAGOGICKÉ PRACOVNÍKY
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá tématikou profesní zdatnosti /self- efficacy/ učitelů anglického jazyka na středních školách a sociálně aktivizačních pracovníků. V prvním případě se zabýváme adaptací dotazníku self-efficacy u učitelů anglického jazyka na středních školách v České republice. Prvotní dotazník je sestaven z částí „Zdatnost motivovat žáky“, „Zdatnost používat vyučovací postupy“ a „Zdatnost řídit třídu“. Ve druhém případě se jedná o formulaci profesních položek do dotazníku pro sociálně-aktivizační pracovníky s rodinou se zaměřením na jejich edukační aspekt v práci.
Název v anglickém jazyce
PROFESSIONAL SELF-EFFICIENCY: ADAPTING SELF QUESTIONNAIRE-EFFICIENCY FOR FOREIGN LANGUAGE TEACHERS AND CONSTRUCTION OF ITEMS TO THE QUESTIONNAIRE FOR SELF-EVALUATION FOR SOCIAL PEDAGOGICAL WORKERS
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the topic of professional efficiency / self-efficacy of English teachers at secondary schools and social activists. In the first case, we deal with the adaptation of the self-efficacy questionnaire to English teachers at secondary schools in the Czech Republic. The initial questionnaire is composed of "Fitness to motivate pupils", "Fitness to use teaching practices" and "Fitness to manage class". In the latter case, it is the formulation of professional items in the questionnaire for socially-activating workers with the family focusing on their educational aspect at work.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Fórum mladých výzkumníků VI.
ISBN
978-80-7454-792-8
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
9-23
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
3. 10. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—