Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PROFESNÍ SELF-EFFICACY: ADAPTACE DOTAZNÍKŮ SELF-EFFICACY PRO UČITELE CIZÍCH JAZYKŮ A KONSTRUKCE POLOŽEK DO DOTAZNÍKU SELF-EFFICACY PRO SOCIÁLNĚ PEDAGOGICKÉ PRACOVNÍKY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F18%3A63521038" target="_blank" >RIV/70883521:28150/18:63521038 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://digilib.k.utb.cz/handle/10563/43768" target="_blank" >https://digilib.k.utb.cz/handle/10563/43768</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    PROFESNÍ SELF-EFFICACY: ADAPTACE DOTAZNÍKŮ SELF-EFFICACY PRO UČITELE CIZÍCH JAZYKŮ A KONSTRUKCE POLOŽEK DO DOTAZNÍKU SELF-EFFICACY PRO SOCIÁLNĚ PEDAGOGICKÉ PRACOVNÍKY

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá tématikou profesní zdatnosti /self- efficacy/ učitelů anglického jazyka na středních školách a sociálně aktivizačních pracovníků. V prvním případě se zabýváme adaptací dotazníku self-efficacy u učitelů anglického jazyka na středních školách v České republice. Prvotní dotazník je sestaven z částí „Zdatnost motivovat žáky“, „Zdatnost používat vyučovací postupy“ a „Zdatnost řídit třídu“. Ve druhém případě se jedná o formulaci profesních položek do dotazníku pro sociálně-aktivizační pracovníky s rodinou se zaměřením na jejich edukační aspekt v práci.

  • Název v anglickém jazyce

    PROFESSIONAL SELF-EFFICIENCY: ADAPTING SELF QUESTIONNAIRE-EFFICIENCY FOR FOREIGN LANGUAGE TEACHERS AND CONSTRUCTION OF ITEMS TO THE QUESTIONNAIRE FOR SELF-EVALUATION FOR SOCIAL PEDAGOGICAL WORKERS

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the topic of professional efficiency / self-efficacy of English teachers at secondary schools and social activists. In the first case, we deal with the adaptation of the self-efficacy questionnaire to English teachers at secondary schools in the Czech Republic. The initial questionnaire is composed of &quot;Fitness to motivate pupils&quot;, &quot;Fitness to use teaching practices&quot; and &quot;Fitness to manage class&quot;. In the latter case, it is the formulation of professional items in the questionnaire for socially-activating workers with the family focusing on their educational aspect at work.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Fórum mladých výzkumníků VI.

  • ISBN

    978-80-7454-792-8

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    9-23

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    3. 10. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku