Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Teacher´S Wellbeing In Teacher-Student Interactions

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F21%3A63544378" target="_blank" >RIV/70883521:28150/21:63544378 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://lll21.petrsu.ru/journal/article_en.php?id=6691" target="_blank" >https://lll21.petrsu.ru/journal/article_en.php?id=6691</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15393/j5.art.2021.6691" target="_blank" >10.15393/j5.art.2021.6691</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Teacher´S Wellbeing In Teacher-Student Interactions

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The teacher&apos;s experience of well-being and satisfaction significantly affects classroom climate and student work. Teachers interact with various individuals at work, including colleagues and parents, but interactions with students have the most decisive influence on all positive and negative emotions involved. This literature review main aim is to determine how teacher well-being has been researched concerning student-teacher interactions in the classroom and how these interactions affect the teacher&apos;s wellbeing.

  • Název v anglickém jazyce

    The Teacher´S Wellbeing In Teacher-Student Interactions

  • Popis výsledku anglicky

    The teacher&apos;s experience of well-being and satisfaction significantly affects classroom climate and student work. Teachers interact with various individuals at work, including colleagues and parents, but interactions with students have the most decisive influence on all positive and negative emotions involved. This literature review main aim is to determine how teacher well-being has been researched concerning student-teacher interactions in the classroom and how these interactions affect the teacher&apos;s wellbeing.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    LIFELONG EDUCATION: the XXI century

  • ISSN

    2308-7234

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    33

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    RU - Ruská federace

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus