Edukační přístupy k tematizaci okruhu – logika, množiny, relace v preprimárním a primárním vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F23%3A63572538" target="_blank" >RIV/70883521:28150/23:63572538 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://hdl.handle.net/10563/52488" target="_blank" >http://hdl.handle.net/10563/52488</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Edukační přístupy k tematizaci okruhu – logika, množiny, relace v preprimárním a primárním vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem této učebnice je prohloubit vědomosti budoucích učitelů v mateřské škole a budoucích učitelů na 1. stupni ZŠ z oblasti výrokové logiky a teorie množin. Od čtenáře nevyžadujeme speciální matematické znalosti, cílem je podpořit a rozvíjet logické myšlení, které je nezbytné nejen v matematice, ale také v jiných vzdělávacích oborech nebo vyučovaných předmětech.
Název v anglickém jazyce
Educational approaches to thematization of the circuit - logic, sets, relations in pre-primary and primary education
Popis výsledku anglicky
The aim of this textbook is to deepen the knowledge of future teachers in kindergarten and 1st grade of primary school in the area of propositional logic and set theory. We do not require special mathematical knowledge from the reader, the goal is to support and develop logical thinking, which is necessary not only in mathematics, but also in other educational fields or taught subjects.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů