Od implicitních teorií výuky k implicitním pedagogickým znalostem.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28610%2F05%3A63503691" target="_blank" >RIV/70883521:28610/05:63503691 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Od implicitních teorií výuky k implicitním pedagogickým znalostem.
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie je pojatá jako soubor prací. Základním tématem všech prací je popis implicitních dovedností, integrující tři klíčové pojmy: implicitné teorie, pedagogické situace a pedagogické zkušeností.
Název v anglickém jazyce
From implicit theories of teaching to implicit educational knowledge
Popis výsledku anglicky
Book was writen as a final output from grant. In this book authors presented new facts from theoriy about implicit knowledge as a process. The main domenes are: implicit theories, educational situation, self-reflection.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1247" target="_blank" >GA406/02/1247: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-7315-092-1
Počet stran knihy
100
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—