Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Portfólio ako nástroj a produkt pedagogickej praxe v procese reflexívnej kompetencie študentov učiteľstva

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A_____%2F04%3A63501900" target="_blank" >RIV/70883521:_____/04:63501900 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Portfólio ako nástroj a produkt pedagogickej praxe v procese reflexívnej kompetencie študentov učiteľstva

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Príspevok sa zameriava na portfólio ako nástroj a produkt pedagogickej praxe v procese rozvoja učiteľských kompetencií najmä sebareflexie. V príspevku sa čitateľ dozvie o druhoch portfólia ich funkcii a zameraní ako aj o možnosti využitia portfólia ako produktu na hodnotenie pedagogickej praxe študentov učiteľstva.

  • Název v anglickém jazyce

    Portfolio as a product and instrument of pedagogical practice in a process of selfreflection competence

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper author presented some facts from his research activities from teachers competence problematics. Portfolio is a product of students work and a is a article for a valuation of his selfreflection

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1247" target="_blank" >GA406/02/1247: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogická praxe v pregraduální přípravě učitelů

  • ISBN

    80-210-3378-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    139-145

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    20. 2. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku