Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vybrané bezpečnostní aspekty při vedení vlaku založeném na systémech GNSS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70994226%3A_____%2F03%3A%230000017" target="_blank" >RIV/70994226:_____/03:#0000017 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Some Safety Aspects of GNSS Based Train Control Concept

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with a recent progress in R&D of GNSS/INS based train positioning techniques for railway signalling and train control on conventional lines with passenger amd freight transport. This track-side free signalling concept is treated as an equivalent complement to the standard balise based ETCS train positioning satisfying the same SILs (Safety Integrity Levels). Selected railway safety issues of this new concept are investigated from the viewpoint of both satellite navigation technology andapplied train positioning techniques. Experimental verifications of some safety qualification techniques are descibed.

  • Název v anglickém jazyce

    Some Safety Aspects of GNSS Based Train Control Concept

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with a recent progress in R&D of GNSS/INS based train positioning techniques for railway signalling and train control on conventional lines with passenger amd freight transport. This track-side free signalling concept is treated as an equivalent complement to the standard balise based ETCS train positioning satisfying the same SILs (Safety Integrity Levels). Selected railway safety issues of this new concept are investigated from the viewpoint of both satellite navigation technology andapplied train positioning techniques. Experimental verifications of some safety qualification techniques are descibed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JB - Senzory, čidla, měření a regulace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA102%2F03%2F0871" target="_blank" >GA102/03/0871: Architektura vlakového polohového lokátoru pro aplikace kritické z hlediska bezpečnosti</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IHHA Specialist Technical Session - 2003

  • ISBN

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Internationa Heavy Haul Association

  • Místo vydání

    Virginia Beach, Virginia 23454 USA

  • Místo konání akce

    Dallas, USA

  • Datum konání akce

    1. 1. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku