Význam integrity a kontinuity satelitního signálu Galileo pro železniční zabezpečení a řízení vlaků
Popis výsledku
Příspěvek se zabýval specifikací bezpečnostních požadavků železnice na satelitní systém GNSS/Galileo pro budoucí aplikace v železniční zabezpečovací technice. Byly analyzovány a porovnány koncepty bezpečnosti (a jejich parametry) v civilním letectví a avionice. Byla provedena klasifikace rizika integrity a rizika kontinuity pomocí tříd poruch GNSS. S využitím kumulativního pravděpodobnostního principu bylo odvozeno riziko integrity GNSS jako četnosti nebezpečí za hodinu (HR). Byla stanovena střední dobamezi poruchami a četnost poruch satelitního signálu Galileo.
Klíčová slova
GALILEOrailwaytrain controltrain position locatorSignal-In-SpaceintegritycontinuityRAMS
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Significance of the Galileo Signal-in-Space Integrity and Continuity for Railway Signalling and Train Control
Popis výsledku v původním jazyce
The presentation dealt with specification of the railway safety requirements on GNSS/Galileo satellite system for its future employment in railway safety related applications. Aeronautical and railway safety concepts (and also its attributes) were analysed and commpared. The classification of integrity risk and continuity risk was executed by means of GNSS fault classes. The GNSS integrity risk was derived as hazard rate (HR) per hour by use of the cumulative stochastic principle. The medium time between failures and failure rate of Galileo SIS were determined.
Název v anglickém jazyce
Significance of the Galileo Signal-in-Space Integrity and Continuity for Railway Signalling and Train Control
Popis výsledku anglicky
The presentation dealt with specification of the railway safety requirements on GNSS/Galileo satellite system for its future employment in railway safety related applications. Aeronautical and railway safety concepts (and also its attributes) were analysed and commpared. The classification of integrity risk and continuity risk was executed by means of GNSS fault classes. The GNSS integrity risk was derived as hazard rate (HR) per hour by use of the cumulative stochastic principle. The medium time between failures and failure rate of Galileo SIS were determined.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
JB - Senzory, čidla, měření a regulace
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
WCRR 2008, Seoul, JižníKorea
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—
Základní informace
Druh výsledku
A - Audiovizuální tvorba
CEP
JB - Senzory, čidla, měření a regulace
Rok uplatnění
2008