Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam integrity a kontinuity satelitního signálu Galileo pro železniční zabezpečení a řízení vlaků

Popis výsledku

Příspěvek se zabýval specifikací bezpečnostních požadavků železnice na satelitní systém GNSS/Galileo pro budoucí aplikace v železniční zabezpečovací technice. Byly analyzovány a porovnány koncepty bezpečnosti (a jejich parametry) v civilním letectví a avionice. Byla provedena klasifikace rizika integrity a rizika kontinuity pomocí tříd poruch GNSS. S využitím kumulativního pravděpodobnostního principu bylo odvozeno riziko integrity GNSS jako četnosti nebezpečí za hodinu (HR). Byla stanovena střední dobamezi poruchami a četnost poruch satelitního signálu Galileo.

Klíčová slova

GALILEOrailwaytrain controltrain position locatorSignal-In-SpaceintegritycontinuityRAMS

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Significance of the Galileo Signal-in-Space Integrity and Continuity for Railway Signalling and Train Control

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The presentation dealt with specification of the railway safety requirements on GNSS/Galileo satellite system for its future employment in railway safety related applications. Aeronautical and railway safety concepts (and also its attributes) were analysed and commpared. The classification of integrity risk and continuity risk was executed by means of GNSS fault classes. The GNSS integrity risk was derived as hazard rate (HR) per hour by use of the cumulative stochastic principle. The medium time between failures and failure rate of Galileo SIS were determined.

  • Název v anglickém jazyce

    Significance of the Galileo Signal-in-Space Integrity and Continuity for Railway Signalling and Train Control

  • Popis výsledku anglicky

    The presentation dealt with specification of the railway safety requirements on GNSS/Galileo satellite system for its future employment in railway safety related applications. Aeronautical and railway safety concepts (and also its attributes) were analysed and commpared. The classification of integrity risk and continuity risk was executed by means of GNSS fault classes. The GNSS integrity risk was derived as hazard rate (HR) per hour by use of the cumulative stochastic principle. The medium time between failures and failure rate of Galileo SIS were determined.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    JB - Senzory, čidla, měření a regulace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

    WCRR 2008, Seoul, JižníKorea

  • Název nakladatele resp. objednatele

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče