E-learningová studijní opora a její využití pro prezenční formu studia
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F11%3A%231000459" target="_blank" >RIV/71226401:_____/11:#1000459 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
E-learningová studijní opora a její využití pro prezenční formu studia
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o zkušenostech s tvorbou e-learningové studijní opory pro výuku italského jazyka a jejím využití v prezenční formě studia. Dokládá, že e-learning je metodou, která může výrazně zefektivnit tradiční výuku cizího jazyka.
Název v anglickém jazyce
E- learning Study Support and its Using for the Full Time Form of Study
Popis výsledku anglicky
The contribution deals with experience with creating e-learning study support for teaching Italian language and its using for full time form of study. It affirms that the e-learning is a method increasing the efficiency of traditional foreign language teaching.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
E-learning na VŠ s využitím LMS Moodle
ISBN
978-80-87035-39-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
115-118
Název nakladatele
VŠPJ
Místo vydání
Jihlava
Místo konání akce
Jihlava
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—