Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pravidelné předčítání dětem, nebo odkládání dětí k médiím?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F12%3A%231002618" target="_blank" >RIV/71226401:_____/12:#1002618 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pravidelné předčítání dětem, nebo odkládání dětí k médiím?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pravidelné předčítání dětem pozitivně ovlivňuje psychický stav dítěte a přispívá k rozvoji jeho komunikačních dovedností. V příspěvku je vysvětleno, proč předčítání z knih nelze nahradit "odkládáním dětí" k televizi, videu či jinému médiu a jaká nebezpečí pro dítě vyplývají z nadměrné konzumace mediálních produktů. Právě z důvodu masového rozšíření médií se ve společnosti "traduje" klišé, že lidé dnes nečtou. Příspěvek ukáže, zda tomuto tvrzení odpovídají výsledky ankety prováděné mezi náhodně vybranými rodiči dětí do 6 let.

  • Název v anglickém jazyce

    Regular reading to children, or misplacing children to media

  • Popis výsledku anglicky

    Regular reading to children influences positively mental condition of children and it contributes to progress of its communication skills. The contribution clears up, why is not possible to use media instead of reading to children and what danger resultsfrom excess using of media products. Just because of enlargement of media in our society people often say, that nobody reads. The contribution shows, if this statement correspondents with outcomes of a short enquiry. This enquiry was made among accidentally chosen parents of children younger than 6 years.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z konferencí Ústavu pedagogických a psychologických věd a Dětského centra Čtyřlístek z let 2008 - 2010

  • ISBN

    978-80-7248-755-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    115-118

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě

  • Místo vydání

    Opava

  • Místo konání akce

    Opava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku