Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přecházíme na verzi Moodle 2.2

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F12%3A%231002868" target="_blank" >RIV/71226401:_____/12:#1002868 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přecházíme na verzi Moodle 2.2

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem článku je seznámení s problematikou přechodu z verze LMS Moodle 1.9 na LMS Moodle 2.2 a to z pohledu tvůrce opor. Nejprve je zde řešena otázka, proč vlastně na novou verzi přecházet. Dále se ve článku popisují nové funkce. Zcela nové je například uložiště souborů a obrázků, kde je již každý soubor použit jen jednou. Toto souvisí s pojmem repozitáře. Novinkou jsou v nové verzi Moodle také podmíněné přístupy a to časové nebo na základě známky, případně vazby na jinou činnost. Novinkou je i modul workshop, kde si studenti navzájem opravují své práce. Dále se zde řeší problematika testů a to nové typy testových úloh, jejich import a export. Článek se také zabývá způsobem vkládání úloh do testů, který je v nové verzi odlišný.

  • Název v anglickém jazyce

    Migrating to version Moodle 2.2

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the differences between versions of Moodle 1.9 and 2.2. The differences relate to file management, management student in the course, conditional access, model workshop, testing and changing messages where users. In conclusion kapitova of applications Mahara, Picasa, and bex.net merlot.org.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Tvorba e-learningových opor na VŠ

  • ISBN

    978-80-87035-54-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    111-118

  • Název nakladatele

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku