Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Lašská brána Beskyd - hodnocení návštěvníky v roce 2011 a 2013

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F14%3A%231005768" target="_blank" >RIV/71226401:_____/14:#1005768 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Lašská brána Beskyd - hodnocení návštěvníky v roce 2011 a 2013

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na zhodnocení fungování teritoriálního marketingu v oblasti mikroregionu Lašská brána Beskyd. Výzkum mezi návštěvníky této oblasti v letech 2011 a 2013 prokázal, že se destinaci daří udržovat jejich přízeň. Mikroregion dokázal využít svůj potenciál, lidé hodnotí jeho nabídku pozitivně. Navíc, většina z respondentů chce svou návštěvu v oblasti opakovat. Naplňování koncepce teritoriálního marketingu spočívá na kooperaci nejrůznějších aktérů na územní jednotce, autoři proto v závěru doporučují prohloubení spolupráce mikroregionu s Moravskoslezským krajem.

  • Název v anglickém jazyce

    Lachian Gate of Beskydy - Visitor´s Evaluation in 2011 and 2013

  • Popis výsledku anglicky

    Article aims to evaluate the territorial marketing activities in microregion Lachian Gate of Beskydy. Quantitative research among the visitors in 2011 and 2013 showed that respondents tend to appreciate the destination?s attractivities and most of them plan to return to the area. The concept of teritorrial marketing stands on the cooperation of various stakeholders, in consequence authors recommend broadening of the cooperation with the authorities of Moravian-Silesian Region.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MMK 2014

  • ISBN

    978-80-87952-07-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    486-494

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku