Sociální marketing v hotelnictví
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11240%2F14%3A10281325" target="_blank" >RIV/00216208:11240/14:10281325 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/25619161:_____/14:#0000125
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociální marketing v hotelnictví
Popis výsledku v původním jazyce
Obsahem příspěvku je objasnění pojmu sociální marketing. Autorka seznamuje s jeho koncepcí, se sociálně marketingovými kampaněmi, a dále se zaměřuje na "sdílený marketing" jako častou podobu sociálního marketingu. Zdůrazňuje výhody této dlouhodobé spolupráce firmy a nestátní neziskové organizace. Uvádí výsledky zkoumání sociálního marketingu v hotelnictví s tím, že v oblasti hotelnictví najdeme spíše projevy koncepce společenské odpovědnosti firem.
Název v anglickém jazyce
Social marketing in the Hospitality management
Popis výsledku anglicky
The content of this paper is to clarify the concept of social marketing. The author introduces the concept that social marketing campaigns, and focuses on "shared marketing" as a common form of social marketing. She shows the advantage of the company's long-term cooperation and nongovernmental organizations. She presents the results of investigation of social marketing in the hotel industry with the fact that the hotel industry speeches rather find the concept of corporate social responsibility.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WD-37-07-2" target="_blank" >WD-37-07-2: Výzkum domácího a poíjezdového zahranieního cestovního ruchu ve vztahu k zmírniní spoleeensko-ekonomických disparit</a><br>
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
HOTELNICTVÍ, TURISMUS A VZDĚLÁVÁNÍ
ISBN
978-80-87411-60-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
68-78
Název nakladatele
Vysoká škola hotelová v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
22. 10. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—