Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

How do Prague Hotels Use Social Networks?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F17%3A50015398" target="_blank" >RIV/62690094:18450/17:50015398 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/25619161:_____/17:N0000067

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vsh.cz/file.php?id=556" target="_blank" >https://www.vsh.cz/file.php?id=556</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    How do Prague Hotels Use Social Networks?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Social networks plays crucial role in marketing communication and sitribution of hotel products from both perspectives, hotel&apos;s and customer&apos;s. Several research papers were focused on the impact of social media content on customer&apos;s decision making process and hotel productivity. The goal of this paper is to describe the way hotels in Prague use social networks as a part of their marketing communication and product distribution.

  • Název v anglickém jazyce

    How do Prague Hotels Use Social Networks?

  • Popis výsledku anglicky

    Social networks plays crucial role in marketing communication and sitribution of hotel products from both perspectives, hotel&apos;s and customer&apos;s. Several research papers were focused on the impact of social media content on customer&apos;s decision making process and hotel productivity. The goal of this paper is to describe the way hotels in Prague use social networks as a part of their marketing communication and product distribution.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník recenzovaných příspěvků z mezinárodní vědecké konference Hotelnictví, turismus a vzdělávání 2017

  • ISBN

    978-80-87411-99-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    47-53

  • Název nakladatele

    Vysoká škola hotelová

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    11. 10. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000568726300006