Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

HOW DO PRAGUE HOTELS USE SOCIAL NETWORKS?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F17%3AN0000067" target="_blank" >RIV/25619161:_____/17:N0000067 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18450/17:50015398

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vsh.cz/file.php?id=556" target="_blank" >https://www.vsh.cz/file.php?id=556</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    HOW DO PRAGUE HOTELS USE SOCIAL NETWORKS?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Social networks plays crucial role in marketing communication and distribution of hotel products from both perspectives, hotel‘s and customer‘s. Several research papers were focused on the impact of social media content on customer’s decision making process and hotel productivity. The goal of this paper is to describe the way hotels in Prague use social networks as a part of their marketing communication and product distribution.

  • Název v anglickém jazyce

    HOW DO PRAGUE HOTELS USE SOCIAL NETWORKS?

  • Popis výsledku anglicky

    Social networks plays crucial role in marketing communication and distribution of hotel products from both perspectives, hotel‘s and customer‘s. Several research papers were focused on the impact of social media content on customer’s decision making process and hotel productivity. The goal of this paper is to describe the way hotels in Prague use social networks as a part of their marketing communication and product distribution.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník recenzovaných příspěvků z Mezinárodní vědecké konference HOTELNICTVÍ, TURISMUS A VZDĚLÁVÁNÍ

  • ISBN

    978-80-87411-99-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    47-53

  • Název nakladatele

    Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o.

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku