Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Odkud přijíždí návštěvníci ZOO Jihlava?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F15%3A%231006752" target="_blank" >RIV/71226401:_____/15:#1006752 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Odkud přijíždí návštěvníci ZOO Jihlava?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek přináší výsledky marketingového výzkumu provedeného pro ZOO Jihlava. Cílem šetření, které proběhlo v roce 2014 bylo zjistit, z jakých regionů České republiky, případně i zahraničí přijíždějí návštěvníci zoologické zahrady. Zvoleny byly dvě metody výzkumu, obě měly kvantitativní charakter: za pomoci dotazníku a za pomoci mapy, na kterou respondenti umisťovali značení, které identifikovalo jejich bydliště. Výsledky ukazují, že převažují návštěvníci z Kraje Vysočina a Jihomoravského kraje.

  • Název v anglickém jazyce

    What Regions Do the ZOO Jihlava Visitors Come From?

  • Popis výsledku anglicky

    Article presents results of the marketing research conducted for ZOO Jihlava in 2014. The research aimed to identify the regions of Czech Republic that visistors come to zoo from. Authors selected two methods with quantitative design, with the use of questionnaire and map on which respondents placed the marks that identified their place of residence. Results show that majority of ZOO Jihlava vistors come from Vysočina and South Moravia Regions.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků ze 7. ročníku mezinárodní vědecké konference KONKURENCE

  • ISBN

    978-80-88064-14-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    66-77

  • Název nakladatele

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku