Nákupní preference cílového segmentu návštěvníků Zoo Jihlava
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F18%3AN0100314" target="_blank" >RIV/71226401:_____/18:N0100314 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.kgrr.fpv.ukf.sk/index.php/publikacie/publ/geograficke-informacie/23-clanky-gi/478-nakupni-preference-ciloveho-segmentu-navstevniku-zoo-jihlava" target="_blank" >http://www.kgrr.fpv.ukf.sk/index.php/publikacie/publ/geograficke-informacie/23-clanky-gi/478-nakupni-preference-ciloveho-segmentu-navstevniku-zoo-jihlava</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.17846/GI.2018.22.2.192-206" target="_blank" >10.17846/GI.2018.22.2.192-206</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nákupní preference cílového segmentu návštěvníků Zoo Jihlava
Popis výsledku v původním jazyce
V jihlavské zoo byl na žádost Magistrátu statutárního města Jihlava realizován primární marketingový výzkum, a to na reprezentativním vzorku mimojihlavských návštěvníků zoo. Výzkum byl cílen na rodiny s dětmi a byl realizován Katedrou cestovního ruchu Vysoké školy polytechnické Jihlava (dále též VŠPJ). Výsledky výzkumu umožnily definovat aktuální profil mimojihlavského návštěvníka zoo ze segmentu rodin s dětmi, charakterizovaly jeho současné nákupní chování spojené s návštěvou zoologické zahrady i města Jihlavy a popsaly jeho potenciální nákupní chování v případě rozšíření nabídky služeb pro rodiny s dětmi přímo v zoo, nebo v její blízkosti. Cílem příspěvku je prezentovat vybrané výsledky tohoto primárního výzkumu realizovaného v roce 2018.
Název v anglickém jazyce
Buying Preferences of Target Segment of Visitors of the Zoo Jihlava
Popis výsledku anglicky
Zoological gardens are very popular places for spending free time not only for residents, but for visitors of destinations, too. The zoo in Jihlava is one of the best zoos in the Czech Republic and at the same time, it is the most visited tourism attraction not only in the town of Jihlava, but also in the whole Vysočina Region. This article presents results of primary marketing research among 1,200 Jihlava zoo visitors –families with children who were not residents of the town. The research was held by using questionnaires among these visitors in 2018. The main aim of the research was to define a profile of non-residential visitors of the zoo and to describe their current, as well as possible buying behaviour. From the research results it can be e.g. stated that the Zoo Jihlava is attracting mainly Czech families with children, from which more than half arrived just from the Region of Vysočina. With more than 80% probability children are to the zoo accompanied by their parents. More than half of all children in the zoo were in their pre-school years, most of the rest ones were under 15. It is also interesting that 70 % of non-residential respondents visit the zoo repeatedly.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50202 - Applied Economics, Econometrics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Geografické informácie (Geographical Information), Ročník (Volume) 22, Číslo (Issue) 2, 2018
ISBN
—
ISSN
1337-9453
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
192-206
Název nakladatele
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra
Datum konání akce
10. 10. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000467959400015