Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nákupní preference cílového segmentu návštěvníků Zoo Jihlava

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F18%3AN0100314" target="_blank" >RIV/71226401:_____/18:N0100314 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.kgrr.fpv.ukf.sk/index.php/publikacie/publ/geograficke-informacie/23-clanky-gi/478-nakupni-preference-ciloveho-segmentu-navstevniku-zoo-jihlava" target="_blank" >http://www.kgrr.fpv.ukf.sk/index.php/publikacie/publ/geograficke-informacie/23-clanky-gi/478-nakupni-preference-ciloveho-segmentu-navstevniku-zoo-jihlava</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.17846/GI.2018.22.2.192-206" target="_blank" >10.17846/GI.2018.22.2.192-206</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nákupní preference cílového segmentu návštěvníků Zoo Jihlava

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V jihlavské zoo byl na žádost Magistrátu statutárního města Jihlava realizován primární marketingový výzkum, a to na reprezentativním vzorku mimojihlavských návštěvníků zoo. Výzkum byl cílen na rodiny s dětmi a byl realizován Katedrou cestovního ruchu Vysoké školy polytechnické Jihlava (dále též VŠPJ). Výsledky výzkumu umožnily definovat aktuální profil mimojihlavského návštěvníka zoo ze segmentu rodin s dětmi, charakterizovaly jeho současné nákupní chování spojené s návštěvou zoologické zahrady i města Jihlavy a popsaly jeho potenciální nákupní chování v případě rozšíření nabídky služeb pro rodiny s dětmi přímo v zoo, nebo v její blízkosti. Cílem příspěvku je prezentovat vybrané výsledky tohoto primárního výzkumu realizovaného v roce 2018.

  • Název v anglickém jazyce

    Buying Preferences of Target Segment of Visitors of the Zoo Jihlava

  • Popis výsledku anglicky

    Zoological gardens are very popular places for spending free time not only for residents, but for visitors of destinations, too. The zoo in Jihlava is one of the best zoos in the Czech Republic and at the same time, it is the most visited tourism attraction not only in the town of Jihlava, but also in the whole Vysočina Region. This article presents results of primary marketing research among 1,200 Jihlava zoo visitors –families with children who were not residents of the town. The research was held by using questionnaires among these visitors in 2018. The main aim of the research was to define a profile of non-residential visitors of the zoo and to describe their current, as well as possible buying behaviour. From the research results it can be e.g. stated that the Zoo Jihlava is attracting mainly Czech families with children, from which more than half arrived just from the Region of Vysočina. With more than 80% probability children are to the zoo accompanied by their parents. More than half of all children in the zoo were in their pre-school years, most of the rest ones were under 15. It is also interesting that 70 % of non-residential respondents visit the zoo repeatedly.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Geografické informácie (Geographical Information), Ročník (Volume) 22, Číslo (Issue) 2, 2018

  • ISBN

  • ISSN

    1337-9453

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    192-206

  • Název nakladatele

    Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    10. 10. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000467959400015