Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Konkurenceschopnost LMS Moodle

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F15%3A%231007017" target="_blank" >RIV/71226401:_____/15:#1007017 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Konkurenceschopnost LMS Moodle

  • Popis výsledku v původním jazyce

    E-learning (či blended learning)je v dnešní době velmi populární oblastí zasahující do výukového procesu na všech úrovních vzdělávání. Na VŠPJ byl trend využívání e-learningu nastolen v roce 2009 zapojením se do projektu tvorby e-learningových opor (v letech 2009 - 2012 vytvořeno tzv. e-opory pro 150 předmětů). Prostředím pro přípravu e-opor se stal LMS Moodle. Cílem tohoto článku je posoudit, zda je LMS Moodle stále dobrým, široce využívaným a konkurenceschopným prostředím. Práce předkládá souhrnnou tabulku používání e-learningových systémů na vysokých školách v České republice a ukazuje i využití LMS Moodle v jiných zemích.

  • Název v anglickém jazyce

    LMS Moodle Competitiveness

  • Popis výsledku anglicky

    E-learning (or blended learning) is nowadays a very popular tool that influences the tuition process at all levels of education. The trend of the e-learning usage was introduced in 2009 at VSPJ by introducing the project e-learning courses creation (in 2009-2012 the e-courses for 150 subject were created). LMS Moodle was selected as the environment for the e-courses preparation. The aim of this article is to judge if the LMS Moodle is still good, widely used and competitive learning environment. Paper presents a summary table of the e-learning systems used at universities in the Czech Republic and shows also the usage of the LMS Moodle in other countries.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků ze 7. ročníku mezinárodní vědecké konference Konkurence

  • ISBN

    978-80-88064-14-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    178-188

  • Název nakladatele

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku