Konkurenceschopnost LMS Moodle
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F15%3A%231007017" target="_blank" >RIV/71226401:_____/15:#1007017 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Konkurenceschopnost LMS Moodle
Popis výsledku v původním jazyce
E-learning (či blended learning)je v dnešní době velmi populární oblastí zasahující do výukového procesu na všech úrovních vzdělávání. Na VŠPJ byl trend využívání e-learningu nastolen v roce 2009 zapojením se do projektu tvorby e-learningových opor (v letech 2009 - 2012 vytvořeno tzv. e-opory pro 150 předmětů). Prostředím pro přípravu e-opor se stal LMS Moodle. Cílem tohoto článku je posoudit, zda je LMS Moodle stále dobrým, široce využívaným a konkurenceschopným prostředím. Práce předkládá souhrnnou tabulku používání e-learningových systémů na vysokých školách v České republice a ukazuje i využití LMS Moodle v jiných zemích.
Název v anglickém jazyce
LMS Moodle Competitiveness
Popis výsledku anglicky
E-learning (or blended learning) is nowadays a very popular tool that influences the tuition process at all levels of education. The trend of the e-learning usage was introduced in 2009 at VSPJ by introducing the project e-learning courses creation (in 2009-2012 the e-courses for 150 subject were created). LMS Moodle was selected as the environment for the e-courses preparation. The aim of this article is to judge if the LMS Moodle is still good, widely used and competitive learning environment. Paper presents a summary table of the e-learning systems used at universities in the Czech Republic and shows also the usage of the LMS Moodle in other countries.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků ze 7. ročníku mezinárodní vědecké konference Konkurence
ISBN
978-80-88064-14-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
178-188
Název nakladatele
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Místo vydání
Jihlava
Místo konání akce
Jihlava
Datum konání akce
1. 1. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—