Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Organizational communication, style of management and social media

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F15%3A%231007028" target="_blank" >RIV/71226401:_____/15:#1007028 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Organizational communication, style of management and social media

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Effective as well as efficient communication in workplace environment is a critical factor for sustainable existence and growth of organizations. It is the ( top) management task to build the right communication infrastructure within (and outside) the organization to capture, diffuse and apply knowledge essential for creating and delivering value. Since communication can be reckoned as one of the crucial competences of managers, formation of proper functioning communication infrastructure should be based on good knowledge of the individual communication media (tools or channels; in the following text only media are used) characteristics and other relevant and influencing elements. Besides this knowledge there is also concrete management leadership style that has tight connection with the style and form of communication and the preference of more or less open communication media. Social media as the new type of communication media have some specificities, which are not well investigated

  • Název v anglickém jazyce

    Organizational communication, style of management and social media

  • Popis výsledku anglicky

    Effective as well as efficient communication in workplace environment is a critical factor for sustainable existence and growth of organizations. It is the ( top) management task to build the right communication infrastructure within (and outside) the organization to capture, diffuse and apply knowledge essential for creating and delivering value. Since communication can be reckoned as one of the crucial competences of managers, formation of proper functioning communication infrastructure should be based on good knowledge of the individual communication media (tools or channels; in the following text only media are used) characteristics and other relevant and influencing elements. Besides this knowledge there is also concrete management leadership style that has tight connection with the style and form of communication and the preference of more or less open communication media. Social media as the new type of communication media have some specificities, which are not well investigated

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing identity 2015

  • ISBN

    978-80-8105-666-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1-6

  • Název nakladatele

    Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Slovak Republic

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000380527400036