Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ZMĚNY NA TRHU MALOOBCHODNÍKŮ A ZÁKLADNÍCH ZÁKAZNICKÝCH PŘÍSTUPŮ V DŮSLEDKU PANDEMIE COVID-19

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F22%3AN0100735" target="_blank" >RIV/71226401:_____/22:N0100735 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.mladaveda.sk/casopisy/2022/06/06_2022_02.pdf" target="_blank" >https://www.mladaveda.sk/casopisy/2022/06/06_2022_02.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ZMĚNY NA TRHU MALOOBCHODNÍKŮ A ZÁKLADNÍCH ZÁKAZNICKÝCH PŘÍSTUPŮ V DŮSLEDKU PANDEMIE COVID-19

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pandemie COVID-19 zasáhla celou společnost v celé řadě aspektů, a to nejen sociálních. Pandemie měla dopad na všechny běžné aktivity lidského života, pracovní podmínky a další. Obrovský dopad pandemie měla na změnu společenský a osobních preferencí jednotlivců, ekonomik a trhů všech států. Stejně tak pandemie ovlivnila trhy maloobchodníků,spotřebitelské chování a základní přístupy zákazníků ve všech obchodních oblastech. Tento článek se zaměřuje zejména na změny na trhu maloobchodníků a základních zákaznických přístupů v důsledku pandemie covid-19. Tento článek se zaměřuje zejména na situaci maloobchodníků na současném trhu. Dále pak se článek věnuje i změnám přístupů v oblasti nákupního s ohledem na pandemii COVID-19

  • Název v anglickém jazyce

    CHANGES IN THE RETAIL MARKET AND BASIC CUSTOMER APPROACHES AS A RESULT OF THE COVID-19 PANDEMIC

  • Popis výsledku anglicky

    The COVID-19 pandemic has affected the entire society in many aspects, and not only social. The pandemic had an impact on all the normal activities of human life, working conditions and more. The pandemic had a huge impact on changing social and personal preferences of individuals, economies and markets of all countries. Likewise, the pandemic has affected retailer markets, consumer behavior and basic customer attitudes across all business areas. This article focuses in particular on the changes in the retailer&#039;s market and basic customer attitudes due to the covid-19 pandemic. This article focuses in particular on the situation of retailers in the current market. Furthermore, the article also addresses to changes in approaches in the field of shopping with regard to the COVID-19 pandemic

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Young Science

  • ISSN

    1339-3189

  • e-ISSN

    1339-3189

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    11-18

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus