ZMĚNY NA TRHU MALOOBCHODNÍKŮ A ZÁKLADNÍCH ZÁKAZNICKÝCH PŘÍSTUPŮ V DŮSLEDKU PANDEMIE COVID-19
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F22%3AN0100735" target="_blank" >RIV/71226401:_____/22:N0100735 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.mladaveda.sk/casopisy/2022/06/06_2022_02.pdf" target="_blank" >https://www.mladaveda.sk/casopisy/2022/06/06_2022_02.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
ZMĚNY NA TRHU MALOOBCHODNÍKŮ A ZÁKLADNÍCH ZÁKAZNICKÝCH PŘÍSTUPŮ V DŮSLEDKU PANDEMIE COVID-19
Popis výsledku v původním jazyce
Pandemie COVID-19 zasáhla celou společnost v celé řadě aspektů, a to nejen sociálních. Pandemie měla dopad na všechny běžné aktivity lidského života, pracovní podmínky a další. Obrovský dopad pandemie měla na změnu společenský a osobních preferencí jednotlivců, ekonomik a trhů všech států. Stejně tak pandemie ovlivnila trhy maloobchodníků,spotřebitelské chování a základní přístupy zákazníků ve všech obchodních oblastech. Tento článek se zaměřuje zejména na změny na trhu maloobchodníků a základních zákaznických přístupů v důsledku pandemie covid-19. Tento článek se zaměřuje zejména na situaci maloobchodníků na současném trhu. Dále pak se článek věnuje i změnám přístupů v oblasti nákupního s ohledem na pandemii COVID-19
Název v anglickém jazyce
CHANGES IN THE RETAIL MARKET AND BASIC CUSTOMER APPROACHES AS A RESULT OF THE COVID-19 PANDEMIC
Popis výsledku anglicky
The COVID-19 pandemic has affected the entire society in many aspects, and not only social. The pandemic had an impact on all the normal activities of human life, working conditions and more. The pandemic had a huge impact on changing social and personal preferences of individuals, economies and markets of all countries. Likewise, the pandemic has affected retailer markets, consumer behavior and basic customer attitudes across all business areas. This article focuses in particular on the changes in the retailer's market and basic customer attitudes due to the covid-19 pandemic. This article focuses in particular on the situation of retailers in the current market. Furthermore, the article also addresses to changes in approaches in the field of shopping with regard to the COVID-19 pandemic
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Young Science
ISSN
1339-3189
e-ISSN
1339-3189
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
11-18
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—