Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nákup biopotravin v České republice pohledem spotřebitelů: proč spotřebitelé takto označené potraviny nenakupují

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F22%3AN0100760" target="_blank" >RIV/71226401:_____/22:N0100760 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://konference.vspj.cz/konference/89/275" target="_blank" >https://konference.vspj.cz/konference/89/275</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nákup biopotravin v České republice pohledem spotřebitelů: proč spotřebitelé takto označené potraviny nenakupují

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The importance of organic food for consumers in the Czech Republic is still growing. The organic food market has more than doubled in the last ten years or so. The reasons for buying organic food are mainly twofold, the so-called selfish reasons, when consumers buy such labeled food for reasons such as higher quality, the fact that the products are healthier, etc. The second most common reason for buying such labeled food is the altruistic fact that consumers they buy organic food due to environmental friendliness, lower negative impact on the environment, etc. The aim of the article is to focus mainly on consumers who do not buy organic food and to identify and analyze the reasons that lead them to such consumer behavior.

  • Název v anglickém jazyce

    Purchase of Organic Foods in the Czech Republic from Consumers' Perspectives: Why Consumers do not Buy the Labeled Foods

  • Popis výsledku anglicky

    The importance of organic food for consumers in the Czech Republic is still growing. The organic food market has more than doubled in the last ten years or so. The reasons for buying organic food are mainly twofold, the so-called selfish reasons, when consumers buy such labeled food for reasons such as higher quality, the fact that the products are healthier, etc. The second most common reason for buying such labeled food is the altruistic fact that consumers they buy organic food due to environmental friendliness, lower negative impact on the environment, etc. The aim of the article is to focus mainly on consumers who do not buy organic food and to identify and analyze the reasons that lead them to such consumer behavior.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní vědecká konference KONKURENCE: Sborník příspěvků z 14. ročníku Mezinárodní vědecké konference KONKURENCE

  • ISBN

    978-80-88064-64-0

  • ISSN

    2788-0605

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    227-234

  • Název nakladatele

    College of Polytechnics Jihlava

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava

  • Datum konání akce

    19. 5. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku