Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Povědomí o biopotravinách u "mladé generace" spotřebitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00121961" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00121961 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Povědomí o biopotravinách u "mladé generace" spotřebitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá zjištěním míry povědomí o biopotravinách u tzv. "mladé generace" spotřebitelů. Věnuje se aktuální situaci vývoje českého trhu s biopotravinami. V článku jsou shrnuta sekundární data z dostupných šetřeních provedených zejména agenturouGfK týkající se zjištění povědomí spotřebitelů o biopotravinách. Autorky provedly ve druhé polovině roku 2006 šetření na vzorku 499 respondentů z tzv. "mladé generace", jehož hlavním cílem bylo zjištění povědomí o biopotravinách. V rámci šetření bylo zjišťováno, zda je respondenti nakupují, důvody proč je nakupují, kde se o značce BIO dozvěděli, jaké proudky dle nich značka BIO označuje a také překážky pro nákup biopotravin. Data z šetření jsou v diskusi srovnána s údaji získanými ze sekundární analýzydat výzkumu agentury GfK.

  • Název v anglickém jazyce

    CONSUMER AWARENESS REGARDING ORGANIC FOOD AMONG THE "YOUNG GENERATION"

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents the results of a survey regarding awareness of organic food among the "young generation" and further analyzes the current situation of the Czech organic market. The authors summarize secondary data related to the Czech organic marketprovided by the GfK agency from a survey carried out in 2006. The authors of this article carried out a survey with 499 respondents from the so called young generation realized in 2007 and confronted the results with primary data. The survey intended tofind out customer awareness, purchase habits and reasons for buying organic food, and obstacles for not consuming or purchasing organic products.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2008 - 2. část

  • ISBN

    978-80-7392-021-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    278-285

  • Název nakladatele

    MSD, s. r. o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku