Povědomí o biopotravinách u "mladé generace" spotřebitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00121961" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00121961 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Povědomí o biopotravinách u "mladé generace" spotřebitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá zjištěním míry povědomí o biopotravinách u tzv. "mladé generace" spotřebitelů. Věnuje se aktuální situaci vývoje českého trhu s biopotravinami. V článku jsou shrnuta sekundární data z dostupných šetřeních provedených zejména agenturouGfK týkající se zjištění povědomí spotřebitelů o biopotravinách. Autorky provedly ve druhé polovině roku 2006 šetření na vzorku 499 respondentů z tzv. "mladé generace", jehož hlavním cílem bylo zjištění povědomí o biopotravinách. V rámci šetření bylo zjišťováno, zda je respondenti nakupují, důvody proč je nakupují, kde se o značce BIO dozvěděli, jaké proudky dle nich značka BIO označuje a také překážky pro nákup biopotravin. Data z šetření jsou v diskusi srovnána s údaji získanými ze sekundární analýzydat výzkumu agentury GfK.
Název v anglickém jazyce
CONSUMER AWARENESS REGARDING ORGANIC FOOD AMONG THE "YOUNG GENERATION"
Popis výsledku anglicky
The article presents the results of a survey regarding awareness of organic food among the "young generation" and further analyzes the current situation of the Czech organic market. The authors summarize secondary data related to the Czech organic marketprovided by the GfK agency from a survey carried out in 2006. The authors of this article carried out a survey with 499 respondents from the so called young generation realized in 2007 and confronted the results with primary data. The survey intended tofind out customer awareness, purchase habits and reasons for buying organic food, and obstacles for not consuming or purchasing organic products.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2008 - 2. část
ISBN
978-80-7392-021-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
278-285
Název nakladatele
MSD, s. r. o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—