TOPOMOMO – Experimentální území moderny
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75032333%3A_____%2F22%3AN0000019" target="_blank" >RIV/75032333:_____/22:N0000019 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.tul.cz/univerzita/fua/veda-a-vyzkum/tomopomo/" target="_blank" >https://www.tul.cz/univerzita/fua/veda-a-vyzkum/tomopomo/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
TOPOMOMO – Experimentální území moderny
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem projektu je vytvoření koncepce zprostředkovatelských a marketingových strategií pro stavby meziválečného období v česko-saském příhraničí. Zvoleným místům bude navrácen život prostřednictvím ideových workshopů a nových partnerů sítě a posunou se do situace, kdy se dokáží dlouhodobě rozvíjet. Dojde tak ke zlepšení komunikace v rámci regionu a směrem k externím aktérům a k zvýšení udržitelného povědomí o společném kulturním dědictví období moderny. Hlavní aktivity: Topologická analýza a rešerše objektů, volba hodnotící kritérií: základ pro síť Analýza problémů/potenciálů/potřeb, rozdělení do skupin Vývoj základů nových marketingových strategií pro jednotlivé objekty/skupiny Tvorba a prezentace publikací, výstavních objektů a webových stránek Upevnění/etablování sítě objektů, posílení vazby a externí aktivity
Název v anglickém jazyce
TOPOMOMO - Experimental territory of modernity
Popis výsledku anglicky
The aim of the project is to create a concept of mediation and marketing strategies for buildings of the interwar period in the Czech-Saxon border region. The selected sites will be brought back to life through ideation workshops and new network partners and will move into a situation where they can develop in the long term. This will improve communication within the region and towards external stakeholders and increase sustainable awareness of the common cultural heritage of the modern period. Main activities: Topological analysis and object search, selection of evaluation criteria: basis for the network. Analysis of problems/potentials/needs, division into groups Development of the basis for new marketing strategies for individual objects/groups Creation and presentation of publications, exhibition objects and websites Strengthening/establishing the network of objects, strengthening links and external activities
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
—
OECD FORD obor
60402 - Architectural design
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Schönbach
Stát konání akce
DE - Spolková republika Německo
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
15
Počet zahraničních účastníků
10
Typ akce podle státní přísl. účastníků
EUR - Evropská akce