SWOT analýza Ústeckého kraje
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00097123" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00097123 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
SWOT analýza Ústeckého kraje
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá uplatněním marketingových postupů ve sféře regionálního rozvoje. Na základě analýzy vnějšího a vnitřního prostředí jsou sestaveny podklady pro vypracování marketingové strategie regionu, za účelem zvýšení jeho atraktivity coby turistické destinace. Konkrétní analyzovanou oblastí je Ústecký kraj, jehož nabídka zatím není, na volném trhu služeb cestovního ruchu, plně konkurenceschopná.
Název v anglickém jazyce
SWOT analysis of region Ústí nad Labem
Popis výsledku anglicky
The paper deals with excercise of the marketing processes in the scope of regional development. Following the external and the internal envirnoment analysis the basis for elaboration the marketing strategy of a region with the view of increasing his attractivity as a tourist destination has been made-up. Concrete analyzed region is Ústecký whose supply of services is still not able to compete on the tourist trade free market.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MendelNET 2006 - Sborník příspěvků z konference studentů doktorského studia
ISBN
80-86851-62-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
253-253
Název nakladatele
Alfa Publishing
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—