Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza zájmu organizací o profil absolventů vysokých škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F07%3A00000025" target="_blank" >RIV/75081431:_____/07:00000025 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza zájmu organizací o profil absolventů vysokých škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku je zveřejněna část výsledku dotazníkového šetření s účastí téměř tisíce organizací ve čtyřech krajích ČR. Výzkum byl zaměřen na vnímání spolupráce s vysokými školami v oblasti znalostí jejich absolventů. Otázky položené organizacím byly orientovány na spokojenost se strukturou profesní nabídky vysokých škol, možnosti ovlivnit tuto nabídku a plánování v personální práci. Podnětné jsou i preference znalostí u absolventů vysokých škol s pohledu jejich budoucích zaměstnavatelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Analyse of interest of organizations in profiles of graduates

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with part of marketing research with participation of nearly thousand organizations in four regions of the Czech Republic. The research was aimed to perception of cooperation with universities in field of knowledge of graduates. The questions for organization were aimed to satisfaction with structure of profession offers of universities, possibilities to influence the offers and personal planning. Preferences of knowledge of graduates are very inspiring in view of potential future employers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta universitatis Bohemiae meridionales: vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod

  • ISSN

    1212-3285

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2007

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    33-38

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus