Elektronické obchodování na trhu potravin v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F08%3A00000072" target="_blank" >RIV/75081431:_____/08:00000072 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Elektronické obchodování na trhu potravin v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek shrnuje výsledky marketingového výzkumu "Omnibus 2007", který se zabýval faktory ovlivňujícími nákup potravin prostřednictvím internetu. Projekt byl realizován ve spolupráci se 7 univerzitami a vysokými školami a jsou uvedena hodnocení českýchi slovenských respondentů.
Název v anglickém jazyce
Possibilities of electronic trade on the food market in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The contribution deals with results of marketing research "Omnibus 2007", which relates to factors, which influence purchase of food over the Internet. The research was realized in cooperation with 7 universities and colleges and work includes the results of Czech and Slovak customers
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z vědecké konference Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti VI.
ISBN
978-80-213-1774-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Česká zemědělská univerzita v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
16. 4. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—