Vliv ICT na rozdělení žáků na digitální domorodce a digitální imigranty
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33156681" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33156681 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv ICT na rozdělení žáků na digitální domorodce a digitální imigranty
Popis výsledku v původním jazyce
Článek předkládá výsledky výzkumného šetření, které mělo rozdělit žáky základních škol na digitální domorodce a digitální imigranty. Článek popisuje výzkumné šetření, které je zaměřeno na žáky 8. tříd základních škol a předkládá výsledky z tohoto výzkumného šetření.
Název v anglickém jazyce
ICT influence on pupils distribution to digital natives and digital immigrants
Popis výsledku anglicky
This article presents the results of research, which had to divide pupils to two groups - digital natives and digital immigrants. The article describes research which was focused on pupils of the 8th grade elementary schools and presents the results of this research.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
1/2015
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
163-167
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—