A Code of Ethics as an Organizational Management Tool and its Use in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F17%3A00001055" target="_blank" >RIV/75081431:_____/17:00001055 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
A Code of Ethics as an Organizational Management Tool and its Use in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of this publication is to introduce, analyse and evaluate the main principles behind the creation, promotion and enforcement of a code of Ethics within an organization. A partial aim is to determine how widespread this management tool is among Czech companies, including the differences in its application in various types of companies.
Název v anglickém jazyce
A Code of Ethics as an Organizational Management Tool and its Use in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The aim of this publication is to introduce, analyse and evaluate the main principles behind the creation, promotion and enforcement of a code of Ethics within an organization. A partial aim is to determine how widespread this management tool is among Czech companies, including the differences in its application in various types of companies.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50200 - Economics and Business
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9783942303507
Počet stran knihy
112
Název nakladatele
RAM-Verlag
Místo vydání
Lüdenscheid, Germany
Kód UT WoS knihy
—