Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customer evaluation of loyalty programs in selected companies of the South Bohemian region

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F19%3A00001526" target="_blank" >RIV/75081431:_____/19:00001526 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1051/shsconf/20196101007" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1051/shsconf/20196101007</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1051/shsconf/20196101007" target="_blank" >10.1051/shsconf/20196101007</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Customer evaluation of loyalty programs in selected companies of the South Bohemian region

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Satisfied and constantly returning customers is a tremendous benefit for the business. There is also a well-thought loyalty program to help customers return. The aim of the article is to present preferences within the framework of possible tools used in loyalty programs and their comparison with what is actually offered to customers in the South Bohemian region. The attention is focused on younger and middle age customers, which is more open to new technologies and trends. The article is based on partial research outputs focusing on customer loyalty preferences. The data were obtained through a questionnaire survey (e-questionnaire) in 2018. The obtained data are evaluated using basic descriptive statistics. Also, there is the independent two-sample t-test used to average the mean values of two groups of data in terms of their determination of significant differences.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer evaluation of loyalty programs in selected companies of the South Bohemian region

  • Popis výsledku anglicky

    Satisfied and constantly returning customers is a tremendous benefit for the business. There is also a well-thought loyalty program to help customers return. The aim of the article is to present preferences within the framework of possible tools used in loyalty programs and their comparison with what is actually offered to customers in the South Bohemian region. The attention is focused on younger and middle age customers, which is more open to new technologies and trends. The article is based on partial research outputs focusing on customer loyalty preferences. The data were obtained through a questionnaire survey (e-questionnaire) in 2018. The obtained data are evaluated using basic descriptive statistics. Also, there is the independent two-sample t-test used to average the mean values of two groups of data in terms of their determination of significant differences.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Book Series: SHS Web Conferences, vol. 61.: Innovative Economic Symposium 2018 (IES2018): Milestones and Trends of World Economy

  • ISBN

    9782759890637

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    EDP Sciences

  • Místo vydání

    Les Ulis, France

  • Místo konání akce

    Beijing, PR China

  • Datum konání akce

    8. 11. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000467727800007