Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customer’s View and Experience with Loyalty Programs in the South Bohemia

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F20%3A00002002" target="_blank" >RIV/75081431:_____/20:00002002 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.shs-conferences.org/articles/shsconf/abs/2020/01/shsconf_ies_2019_01026/shsconf_ies_2019_01026.html" target="_blank" >https://www.shs-conferences.org/articles/shsconf/abs/2020/01/shsconf_ies_2019_01026/shsconf_ies_2019_01026.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Customer’s View and Experience with Loyalty Programs in the South Bohemia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the article is to determine the attitudes of South Bohemian customers to the loyalty programs. The article is based on the partial output of research focusing on customer loyalty to loyalty programs. The research was conducted in 2018 by a questionnaire survey with 267 respondents. Respondents interviewed were customers who live in the South Bohemian Region. The results presented in the article are based on the part of the questionnaire, where the respondents answered how much they agree with the fourteen claims concerning loyalty programs. Attention is also focused on looking for dependencies of overall evaluation in relation to loyalty programs in terms of identification variables: gender, age, education and the size of the respondent's place of residence. Two-choice statistical tests and the Kruskal-Wallis test are used to determine dependencies. The statistical program R. was used to perform these tests.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer’s View and Experience with Loyalty Programs in the South Bohemia

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the article is to determine the attitudes of South Bohemian customers to the loyalty programs. The article is based on the partial output of research focusing on customer loyalty to loyalty programs. The research was conducted in 2018 by a questionnaire survey with 267 respondents. Respondents interviewed were customers who live in the South Bohemian Region. The results presented in the article are based on the part of the questionnaire, where the respondents answered how much they agree with the fourteen claims concerning loyalty programs. Attention is also focused on looking for dependencies of overall evaluation in relation to loyalty programs in terms of identification variables: gender, age, education and the size of the respondent's place of residence. Two-choice statistical tests and the Kruskal-Wallis test are used to determine dependencies. The statistical program R. was used to perform these tests.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50200 - Economics and Business

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL01000349" target="_blank" >TL01000349: Stabilizace a rozvoj MSP ve venkovském prostoru</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SHS Web of Conferences - Volume 73; Innovative Economic Symposium 2019 – Potential of Eurasian Economic Union (IES2019)

  • ISBN

    9782759890941

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    EDP Sciences

  • Místo vydání

    Les Ulis, Francie

  • Místo konání akce

    České Budějovice, ČR

  • Datum konání akce

    7. 11. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000648964700026