Innovations in the company´s earnings management: the case for the Czech Republic and Slovakia
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F20%3A00001870" target="_blank" >RIV/75081431:_____/20:00001870 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://apps.webofknowledge.com/full_record.do?product=WOS&search_mode=GeneralSearch&qid=9&SID=F4W1h4I8XvLhNlWghgS&page=1&doc=1" target="_blank" >https://apps.webofknowledge.com/full_record.do?product=WOS&search_mode=GeneralSearch&qid=9&SID=F4W1h4I8XvLhNlWghgS&page=1&doc=1</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Innovations in the company´s earnings management: the case for the Czech Republic and Slovakia
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with the possibilities of detection and quantification of trend, degree and scope of the earnings management of Slovak and Czech companies from 2015 to 2017. The paper aim to create a systematic overview of the earnings management specificities considering the enterprises’ innovation policy as the phenomenon of earnings management understand ambiguously, contradictory and without consensus.
Název v anglickém jazyce
Innovations in the company´s earnings management: the case for the Czech Republic and Slovakia
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the possibilities of detection and quantification of trend, degree and scope of the earnings management of Slovak and Czech companies from 2015 to 2017. The paper aim to create a systematic overview of the earnings management specificities considering the enterprises’ innovation policy as the phenomenon of earnings management understand ambiguously, contradictory and without consensus.
Klasifikace
Druh
J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science
CEP obor
—
OECD FORD obor
50200 - Economics and Business
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing and Management of Innovations
ISSN
2218-4511
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
nečíslováno
Stát vydavatele periodika
UA - Ukrajina
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
332-345
Kód UT WoS článku
000576279200024
EID výsledku v databázi Scopus
—