Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Innovations in the company´s earnings management: the case for the Czech Republic and Slovakia

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F20%3A00001870" target="_blank" >RIV/75081431:_____/20:00001870 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://apps.webofknowledge.com/full_record.do?product=WOS&search_mode=GeneralSearch&qid=9&SID=F4W1h4I8XvLhNlWghgS&page=1&doc=1" target="_blank" >https://apps.webofknowledge.com/full_record.do?product=WOS&search_mode=GeneralSearch&qid=9&SID=F4W1h4I8XvLhNlWghgS&page=1&doc=1</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Innovations in the company´s earnings management: the case for the Czech Republic and Slovakia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the possibilities of detection and quantification of trend, degree and scope of the earnings management of Slovak and Czech companies from 2015 to 2017. The paper aim to create a systematic overview of the earnings management specificities considering the enterprises’ innovation policy as the phenomenon of earnings management understand ambiguously, contradictory and without consensus.

  • Název v anglickém jazyce

    Innovations in the company´s earnings management: the case for the Czech Republic and Slovakia

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the possibilities of detection and quantification of trend, degree and scope of the earnings management of Slovak and Czech companies from 2015 to 2017. The paper aim to create a systematic overview of the earnings management specificities considering the enterprises’ innovation policy as the phenomenon of earnings management understand ambiguously, contradictory and without consensus.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50200 - Economics and Business

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing and Management of Innovations

  • ISSN

    2218-4511

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    nečíslováno

  • Stát vydavatele periodika

    UA - Ukrajina

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    332-345

  • Kód UT WoS článku

    000576279200024

  • EID výsledku v databázi Scopus