Analysis of prices of print advertising and the effectiveness of print advertising on readers
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F21%3A00002343" target="_blank" >RIV/75081431:_____/21:00002343 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://acta.fei.ujs.sk/uploads/papers/finalpdf/AOUS_10(2)_from25to46.pdf" target="_blank" >http://acta.fei.ujs.sk/uploads/papers/finalpdf/AOUS_10(2)_from25to46.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Analysis of prices of print advertising and the effectiveness of print advertising on readers
Popis výsledku v původním jazyce
The authors aim is to analyze the prices of printed advertising in domestic printers and to find out the effectiveness of printed advertising in paper form for readers.
Název v anglickém jazyce
Analysis of prices of print advertising and the effectiveness of print advertising on readers
Popis výsledku anglicky
The authors aim is to analyze the prices of printed advertising in domestic printers and to find out the effectiveness of printed advertising in paper form for readers.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50200 - Economics and Business
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Oeconomica Universitatis Selye
ISSN
2644-5212
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
25-46
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—