Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ONLINE REPUTATION OF BUSINESS ENTITIES FROM THE FIELD OF SUPPLY CHAIN: AN EMPIRICAL STUDY ON THE CZECH MARKET

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F22%3A00002416" target="_blank" >RIV/75081431:_____/22:00002416 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://idimt.org/wp-content/uploads/2022/09/IDIMT-2022-proceedings.pdf" target="_blank" >https://idimt.org/wp-content/uploads/2022/09/IDIMT-2022-proceedings.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    ONLINE REPUTATION OF BUSINESS ENTITIES FROM THE FIELD OF SUPPLY CHAIN: AN EMPIRICAL STUDY ON THE CZECH MARKET

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the issue of sustainable development of the corporate reputation of transport and logistics companies in the Czech Republic, specifically their online reputation, which is a current challenge for the development of their responsible and sustainable perceived image as their very fragile intangible assets. The research sample consisted of the 14 largest transport and logistics companies on the Czech market, which were selected based on the ranking of the online review magazine Recenzer.cz. Sentiment analysis was used in the analysis. The findings identified in this significant sample provide one perspective on the issue of sustainable corporate reputation development, primarily in supply chain management and secondarily in all relevant areas of business.

  • Název v anglickém jazyce

    ONLINE REPUTATION OF BUSINESS ENTITIES FROM THE FIELD OF SUPPLY CHAIN: AN EMPIRICAL STUDY ON THE CZECH MARKET

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the issue of sustainable development of the corporate reputation of transport and logistics companies in the Czech Republic, specifically their online reputation, which is a current challenge for the development of their responsible and sustainable perceived image as their very fragile intangible assets. The research sample consisted of the 14 largest transport and logistics companies on the Czech market, which were selected based on the ranking of the online review magazine Recenzer.cz. Sentiment analysis was used in the analysis. The findings identified in this significant sample provide one perspective on the issue of sustainable corporate reputation development, primarily in supply chain management and secondarily in all relevant areas of business.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IDIMT 2022 - Digitalization of Society, Business and Management in a Pandemic: 30th Interdisciplinary Information Management Talks, 2022; Praha, 07. 09. - 09.09. 2022

  • ISBN

    9783991137580

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    251-256

  • Název nakladatele

    TRAUNER Verlag + Buchservice GmbH

  • Místo vydání

    Linz, Austria

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    7. 9. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku