Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Impact of Coronavirus Pandemic on Changes in e-Consumer Behaviour: Empirical Analysis of Slovak e-Commerce Market

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F22%3A00002441" target="_blank" >RIV/75081431:_____/22:00002441 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989100:27510/22:10250545

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.sav.sk/index.php?lang=sk&doc=journal-list&part=article_response_page&journal_article_no=28923" target="_blank" >https://www.sav.sk/index.php?lang=sk&doc=journal-list&part=article_response_page&journal_article_no=28923</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Impact of Coronavirus Pandemic on Changes in e-Consumer Behaviour: Empirical Analysis of Slovak e-Commerce Market

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The issue of the impacts of the COVID-19 pandemic on the economy is highly topical at a time of gradual economic recovery. The study presents the results of more than a year and a half of empirical research on changes in consumer behaviour patterns of Slovaks obtained through an analysis of their online interactions with the five main representatives of the e-commerce industry. During both pandemic waves B2C and C2B interactions of a sample of more than half a million customers in the Facebook social network environment were systematically recorded.

  • Název v anglickém jazyce

    Impact of Coronavirus Pandemic on Changes in e-Consumer Behaviour: Empirical Analysis of Slovak e-Commerce Market

  • Popis výsledku anglicky

    The issue of the impacts of the COVID-19 pandemic on the economy is highly topical at a time of gradual economic recovery. The study presents the results of more than a year and a half of empirical research on changes in consumer behaviour patterns of Slovaks obtained through an analysis of their online interactions with the five main representatives of the e-commerce industry. During both pandemic waves B2C and C2B interactions of a sample of more than half a million customers in the Facebook social network environment were systematically recorded.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    EKONOMICKÝ ČASOPIS/JOURNAL OF ECONOMICS

  • ISSN

    0013-3035

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    70/2022

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    368-389

  • Kód UT WoS článku

    000872378100004

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85139910046