Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Return to the New Normal: Empirical Analysis of Changes in E-Consumer Behavior during the COVID-19 Pandemic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F22%3A00002420" target="_blank" >RIV/75081431:_____/22:00002420 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989100:27510/22:10250546

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.mdpi.com/2076-328X/12/3/85/htm" target="_blank" >https://www.mdpi.com/2076-328X/12/3/85/htm</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Return to the New Normal: Empirical Analysis of Changes in E-Consumer Behavior during the COVID-19 Pandemic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this study is to present the results of eighteen months of intensive research into the effects of the pandemic on e-consumer behavior. In one of the most active e-commerce markets in Europe, the Czech Republic, we analyzed a sample of more than one and a half million Facebook users in terms of their C2B interactions on the B2C activities of the five major e-commerce market players. The measurements were carried out in three periods, which corresponded to the onset of the first wave, the peak, and the fading of the second wave of the pandemic.

  • Název v anglickém jazyce

    Return to the New Normal: Empirical Analysis of Changes in E-Consumer Behavior during the COVID-19 Pandemic

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this study is to present the results of eighteen months of intensive research into the effects of the pandemic on e-consumer behavior. In one of the most active e-commerce markets in Europe, the Czech Republic, we analyzed a sample of more than one and a half million Facebook users in terms of their C2B interactions on the B2C activities of the five major e-commerce market players. The measurements were carried out in three periods, which corresponded to the onset of the first wave, the peak, and the fading of the second wave of the pandemic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Behavioral Sciences

  • ISSN

    2076-328X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    12/2022

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CH - Švýcarská konfederace

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    1-19

  • Kód UT WoS článku

    000776943400001

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85127629819