Return to the New Normal: Empirical Analysis of Changes in E-Consumer Behavior during the COVID-19 Pandemic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F22%3A00002420" target="_blank" >RIV/75081431:_____/22:00002420 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989100:27510/22:10250546
Výsledek na webu
<a href="https://www.mdpi.com/2076-328X/12/3/85/htm" target="_blank" >https://www.mdpi.com/2076-328X/12/3/85/htm</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Return to the New Normal: Empirical Analysis of Changes in E-Consumer Behavior during the COVID-19 Pandemic
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of this study is to present the results of eighteen months of intensive research into the effects of the pandemic on e-consumer behavior. In one of the most active e-commerce markets in Europe, the Czech Republic, we analyzed a sample of more than one and a half million Facebook users in terms of their C2B interactions on the B2C activities of the five major e-commerce market players. The measurements were carried out in three periods, which corresponded to the onset of the first wave, the peak, and the fading of the second wave of the pandemic.
Název v anglickém jazyce
Return to the New Normal: Empirical Analysis of Changes in E-Consumer Behavior during the COVID-19 Pandemic
Popis výsledku anglicky
The aim of this study is to present the results of eighteen months of intensive research into the effects of the pandemic on e-consumer behavior. In one of the most active e-commerce markets in Europe, the Czech Republic, we analyzed a sample of more than one and a half million Facebook users in terms of their C2B interactions on the B2C activities of the five major e-commerce market players. The measurements were carried out in three periods, which corresponded to the onset of the first wave, the peak, and the fading of the second wave of the pandemic.
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Behavioral Sciences
ISSN
2076-328X
e-ISSN
—
Svazek periodika
12/2022
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CH - Švýcarská konfederace
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
1-19
Kód UT WoS článku
000776943400001
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85127629819