Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Behavioral Analytics, Immersive Technologies, and Machine Vision Algorithms in the Web3-powered Metaverse World

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F22%3A00002481" target="_blank" >RIV/75081431:_____/22:00002481 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://addletonacademicpublishers.com/contents-lpi/2445-volume-21-2022/4236-behavioral-analytics-immersive-technologies-and-machine-vision-algorithms-in-the-web3-powered-metaverse-world" target="_blank" >https://addletonacademicpublishers.com/contents-lpi/2445-volume-21-2022/4236-behavioral-analytics-immersive-technologies-and-machine-vision-algorithms-in-the-web3-powered-metaverse-world</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Behavioral Analytics, Immersive Technologies, and Machine Vision Algorithms in the Web3-powered Metaverse World

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The authors aim to determine whether, with the growing evidence of data tracking, management, measurement, optimization, and analysis in metaverse worlds, there is a fundamental requirement to understand whether live shopping-enabling technologies can improve customer engagement and satisfaction in immersive virtual and augmented reality-based environments.

  • Název v anglickém jazyce

    Behavioral Analytics, Immersive Technologies, and Machine Vision Algorithms in the Web3-powered Metaverse World

  • Popis výsledku anglicky

    The authors aim to determine whether, with the growing evidence of data tracking, management, measurement, optimization, and analysis in metaverse worlds, there is a fundamental requirement to understand whether live shopping-enabling technologies can improve customer engagement and satisfaction in immersive virtual and augmented reality-based environments.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50200 - Economics and Business

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Linguistic and Philosophical Investigations

  • ISSN

    1841-2394

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    21

  • Číslo periodika v rámci svazku

    neuvedeno

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    57-72

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85135607382