Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Elektronické studijní materiály

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33144250" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33144250 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Elektronické studijní materiály

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek uvádí výsledky empirického výzkumu o zjištění názorů studentů pedagogické fakulty na elektronické studijní materiály. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda se studenti setkali s elektronickými studijními materiály a zda jsou s nimi spokojeni. Dále výzkum ověřoval, zda studenti preferují spíše studium pomocí klasických studijních materiálů, či elektronických studijních opor, a zda se tato preference odlišuje podle studijního oboru. Dále určoval, zda studenti technického a matematického zaměření preferují spíše elektronické studijní materiály

  • Název v anglickém jazyce

    Electronic study materials

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents the results of an empirical research concerning the way in which students of the Faculty of Education perceive electronic study materials. The objective of the research was to find out whether students had encountered electronic study materials and whether they were satisfied with them. The research also examined whether students preferred studying with conventional study materials or with electronic study support, and whether this preference differed across study fields. It also assessed whether students of Mathematics and other technical fields preferred electronic study materials to other forms.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků XXI. celostátní konference ČAPV Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti

  • ISBN

    978-80-7414-602-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    235-239

  • Název nakladatele

    Univerzita J. E. Purkyně

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    16. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku