Vliv stylů učení na preferenci strukturálních prvků elektronických studijních opor z pohledu studentů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33145780" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33145780 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv stylů učení na preferenci strukturálních prvků elektronických studijních opor z pohledu studentů
Popis výsledku v původním jazyce
Vzdělávání formou e-learningu se dnes stalo neopomenutelnou součástí vysokoškolské výuky. Pro tyto účely jsou vytvářeny specializované výukové materiály, označované též jako elektronické studijní opory. Tyto materiály se skládají z mnoha strukturálních prvků, ale nabízí se otázka, zda tyto materiály respektují individualitu studentů, která se projevuje například preferovaným stylem učení. V rámci realizovaného výzkumného šetření, jehož průběh a dílčí výsledky představuje předložený příspěvek, byla tedyřešena otázka, zda jednotlivé strukturální prvky elektronických výukových materiálů jsou stejně potřebné pro různé skupiny studentů, vymezených na základě preference jejich stylu učení dle klasifikace VARK.
Název v anglickém jazyce
The influence of learning styles on the preference of the structural elements of electronic study materials by students
Popis výsledku anglicky
Education through e-learning has become an inalienable part of the university curriculum. For this purpose, specialized educational materials, also known as electronic teaching materials, have been created. These materials consist of many structural elements, but the question is whether these materials respect the individuality of students, which is reflected, for example by their learning style preferences. Thus within the framework of the implemented survey research, the course and the partial resultsof which are presented in the paper hereby submitted, the question of whether the individual structural elements of electronic teaching materials are of the same importance for different groups of students, identified according to their learning style preferences based od the VARK classification, was raised.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků XXI. celostátní konference ČAPV Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti
ISBN
978-80-7414-602-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
252-258
Název nakladatele
Univerzita J. E. Purkyně
Místo vydání
Ústí nad Labem
Místo konání akce
Ústí nad Labem
Datum konání akce
16. 9. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—