Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv stylů učení na preferenci strukturálních prvků elektronických studijních opor z pohledu studentů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33145780" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33145780 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv stylů učení na preferenci strukturálních prvků elektronických studijních opor z pohledu studentů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vzdělávání formou e-learningu se dnes stalo neopomenutelnou součástí vysokoškolské výuky. Pro tyto účely jsou vytvářeny specializované výukové materiály, označované též jako elektronické studijní opory. Tyto materiály se skládají z mnoha strukturálních prvků, ale nabízí se otázka, zda tyto materiály respektují individualitu studentů, která se projevuje například preferovaným stylem učení. V rámci realizovaného výzkumného šetření, jehož průběh a dílčí výsledky představuje předložený příspěvek, byla tedyřešena otázka, zda jednotlivé strukturální prvky elektronických výukových materiálů jsou stejně potřebné pro různé skupiny studentů, vymezených na základě preference jejich stylu učení dle klasifikace VARK.

  • Název v anglickém jazyce

    The influence of learning styles on the preference of the structural elements of electronic study materials by students

  • Popis výsledku anglicky

    Education through e-learning has become an inalienable part of the university curriculum. For this purpose, specialized educational materials, also known as electronic teaching materials, have been created. These materials consist of many structural elements, but the question is whether these materials respect the individuality of students, which is reflected, for example by their learning style preferences. Thus within the framework of the implemented survey research, the course and the partial resultsof which are presented in the paper hereby submitted, the question of whether the individual structural elements of electronic teaching materials are of the same importance for different groups of students, identified according to their learning style preferences based od the VARK classification, was raised.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků XXI. celostátní konference ČAPV Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti

  • ISBN

    978-80-7414-602-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    252-258

  • Název nakladatele

    Univerzita J. E. Purkyně

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    16. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku