Styly učení dle klasifikace VARK a možnosti jejich využití ve vysokoškolském vzdělávání realizovaném formou e-Learningu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33152649" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33152649 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Styly učení dle klasifikace VARK a možnosti jejich využití ve vysokoškolském vzdělávání realizovaném formou e-Learningu
Popis výsledku v původním jazyce
Styly učení jsou determinantem využívání elektronických výukových materiálů ve vzdělávání. Tyto materiály se skládají z mnoha strukturálních prvků, lze předpokládat, že některé prvky více a některé méně odpovídají individuálním stylům učení. V rámci realizovaného výzkumného šetření byla řešena otázka, zda jednotlivé prvky elektronických výukových materiálů pro e-learning jsou stejně potřebné pro různé skupiny studentů při respektování jejich individuality, která se projevuje preferovaným stylem učení dle klasifikace VARK. Průběh a některé dílčí výsledky realizovaného výzkumného šetření přestavuje předložená studie.
Název v anglickém jazyce
Learning Styles According to VARKk Classification and their Possible Uses in Tertiary Education Carried out in the Form of e-Learning
Popis výsledku anglicky
Learning styles are important determinants of the use the electronic learning materials in education. These materials consist of many structural elements, of which some respect individual learning styles more and some less. In the realized research, thequestion has been solved of whether the particular components of electronic teaching materials are the same for different groups of students with respect to their individuality, which can be manifested by preferred learning styles. The course and some ofthe partial results of the realized research, focused on the use of learning styles in education realized in the form of e-learning, are presented in this study.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
59-68
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—