Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Styly učení dle klasifikace VARK a možnosti jejich využití ve vysokoškolském vzdělávání realizovaném formou e-Learningu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33152649" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33152649 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Styly učení dle klasifikace VARK a možnosti jejich využití ve vysokoškolském vzdělávání realizovaném formou e-Learningu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Styly učení jsou determinantem využívání elektronických výukových materiálů ve vzdělávání. Tyto materiály se skládají z mnoha strukturálních prvků, lze předpokládat, že některé prvky více a některé méně odpovídají individuálním stylům učení. V rámci realizovaného výzkumného šetření byla řešena otázka, zda jednotlivé prvky elektronických výukových materiálů pro e-learning jsou stejně potřebné pro různé skupiny studentů při respektování jejich individuality, která se projevuje preferovaným stylem učení dle klasifikace VARK. Průběh a některé dílčí výsledky realizovaného výzkumného šetření přestavuje předložená studie.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning Styles According to VARKk Classification and their Possible Uses in Tertiary Education Carried out in the Form of e-Learning

  • Popis výsledku anglicky

    Learning styles are important determinants of the use the electronic learning materials in education. These materials consist of many structural elements, of which some respect individual learning styles more and some less. In the realized research, thequestion has been solved of whether the particular components of electronic teaching materials are the same for different groups of students with respect to their individuality, which can be manifested by preferred learning styles. The course and some ofthe partial results of the realized research, focused on the use of learning styles in education realized in the form of e-learning, are presented in this study.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    59-68

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus