Elements of electronic teaching materials with respect to student's cognitive learning styles
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33147761" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33147761 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.sciencedirect.com/science/journal/18770428/112" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/journal/18770428/112</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.1186" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2014.01.1186</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Elements of electronic teaching materials with respect to student's cognitive learning styles
Popis výsledku v původním jazyce
Learning styles are important determinants of the use the electronic learning materials in education. These materials consist of many structural elements, of which some respect individual learning styles more and some less. In the realized research, thequestion has been solved of whether the particular components of electronic teaching materials are the same for different groups of students with respect to their individuality, which can be manifested by preferred learning styles. The course and some ofthe partial results of the realized research, focused on the use of learning styles in education realized in the form of e-learning, are presented in this study.
Název v anglickém jazyce
Elements of electronic teaching materials with respect to student's cognitive learning styles
Popis výsledku anglicky
Learning styles are important determinants of the use the electronic learning materials in education. These materials consist of many structural elements, of which some respect individual learning styles more and some less. In the realized research, thequestion has been solved of whether the particular components of electronic teaching materials are the same for different groups of students with respect to their individuality, which can be manifested by preferred learning styles. The course and some ofthe partial results of the realized research, focused on the use of learning styles in education realized in the form of e-learning, are presented in this study.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Procedia - Social and Behavioral Sciences
ISBN
—
ISSN
1877-0428
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
437-446
Název nakladatele
Elsevier (NL)
Místo vydání
Amsterdam
Místo konání akce
Antalya, Turkey
Datum konání akce
2. 10. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—