Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Elements of electronic teaching materials with respect to student's cognitive learning styles

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33147761" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33147761 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.sciencedirect.com/science/journal/18770428/112" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/journal/18770428/112</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.1186" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2014.01.1186</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Elements of electronic teaching materials with respect to student's cognitive learning styles

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Learning styles are important determinants of the use the electronic learning materials in education. These materials consist of many structural elements, of which some respect individual learning styles more and some less. In the realized research, thequestion has been solved of whether the particular components of electronic teaching materials are the same for different groups of students with respect to their individuality, which can be manifested by preferred learning styles. The course and some ofthe partial results of the realized research, focused on the use of learning styles in education realized in the form of e-learning, are presented in this study.

  • Název v anglickém jazyce

    Elements of electronic teaching materials with respect to student's cognitive learning styles

  • Popis výsledku anglicky

    Learning styles are important determinants of the use the electronic learning materials in education. These materials consist of many structural elements, of which some respect individual learning styles more and some less. In the realized research, thequestion has been solved of whether the particular components of electronic teaching materials are the same for different groups of students with respect to their individuality, which can be manifested by preferred learning styles. The course and some ofthe partial results of the realized research, focused on the use of learning styles in education realized in the form of e-learning, are presented in this study.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - Social and Behavioral Sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    437-446

  • Název nakladatele

    Elsevier (NL)

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Antalya, Turkey

  • Datum konání akce

    2. 10. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku