The Way Students of the Faculty of Education Perceive Electronic Study Materials
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33144251" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33144251 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Way Students of the Faculty of Education Perceive Electronic Study Materials
Popis výsledku v původním jazyce
The article presents the results of an empirical research concerning the way in which students of the Faculty of Education perceive electronic study materials. The objective of the research was to find out whether students had encountered electronic study materials and whether they were satisfied with them. The research also examined whether students preferred studying with conventional study materials or with electronic study support, and whether this preference differed across study fields. It also assessed whether students of Mathematics and other technical fields preferred electronic study materials to other forms. The research was conducted by means of a questionnaire. Cluster data analysis was used to evaluate the results
Název v anglickém jazyce
The Way Students of the Faculty of Education Perceive Electronic Study Materials
Popis výsledku anglicky
The article presents the results of an empirical research concerning the way in which students of the Faculty of Education perceive electronic study materials. The objective of the research was to find out whether students had encountered electronic study materials and whether they were satisfied with them. The research also examined whether students preferred studying with conventional study materials or with electronic study support, and whether this preference differed across study fields. It also assessed whether students of Mathematics and other technical fields preferred electronic study materials to other forms. The research was conducted by means of a questionnaire. Cluster data analysis was used to evaluate the results
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
The 4th International Scientific Conference in V4 Countries Applied Natural Sciences 2013
ISBN
978-80-8105-502-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
331-335
Název nakladatele
Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Nový Smokovec, Slovensko
Datum konání akce
2. 10. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—