Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Way Students of the Faculty of Education Perceive Electronic Study Materials

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33144251" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33144251 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Way Students of the Faculty of Education Perceive Electronic Study Materials

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article presents the results of an empirical research concerning the way in which students of the Faculty of Education perceive electronic study materials. The objective of the research was to find out whether students had encountered electronic study materials and whether they were satisfied with them. The research also examined whether students preferred studying with conventional study materials or with electronic study support, and whether this preference differed across study fields. It also assessed whether students of Mathematics and other technical fields preferred electronic study materials to other forms. The research was conducted by means of a questionnaire. Cluster data analysis was used to evaluate the results

  • Název v anglickém jazyce

    The Way Students of the Faculty of Education Perceive Electronic Study Materials

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents the results of an empirical research concerning the way in which students of the Faculty of Education perceive electronic study materials. The objective of the research was to find out whether students had encountered electronic study materials and whether they were satisfied with them. The research also examined whether students preferred studying with conventional study materials or with electronic study support, and whether this preference differed across study fields. It also assessed whether students of Mathematics and other technical fields preferred electronic study materials to other forms. The research was conducted by means of a questionnaire. Cluster data analysis was used to evaluate the results

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    The 4th International Scientific Conference in V4 Countries Applied Natural Sciences 2013

  • ISBN

    978-80-8105-502-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    331-335

  • Název nakladatele

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Nový Smokovec, Slovensko

  • Datum konání akce

    2. 10. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku