Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TL01000192

Rozvoj digitálních kompetencí učitelů společenskovědních předmětů na středních odborných školách

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA

  • Veřejná soutěž

    ETA 1 (STA02018TL010)

  • Hlavní účastníci

    České vysoké učení technické v Praze / Masarykův ústav vyšších studií

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TL01000192 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Development of digital competences of teachers of social sciences at secondary vocational schools

  • Anotace anglicky

    The aim is to contribute to the solution of the actual problem of insufficiently developed digital competences of teachers of humanities and social sciences at the secondary vocational education. If these teachers are not digitally competent, they will not be able to develop pupils' digital competence, which will negatively impact their employability on the labor market in terms of transition to industry 4.0, readiness for further professional education and the ability to participate in lifelong learning. Respondents will increase digital competencies to be able to handle the demands of digital education paradigma. In cooperation with NÚV as an application guarantor no1., the results will be transformed so that they can be applied to the system of continuing education of pedagogical staff.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    VV - Experimentální vývoj

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi<br>AM - Pedagogika a školství<br>AN - Psychologie<br>BC - Teorie a systémy řízení<br>BD - Teorie informace<br>IN - Informatika

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Oponentní komise se shodla, že projekt uspěl podle zadání. Příjemci dodali nad rámec povinných výstupů celou řadu dalších publikací, kterými prokázali vysokou motivaci a angažovanost při řešení projektu. Zároveň ale žádný z výstupů z hlediska kvality resp. impaktu významně nepřekračuje úroveň výstupů avizovaných v projektové žádosti. Příjemci jednoznačně splnili požadované výstupy.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 2. 2018

  • Ukončení řešení

    28. 2. 2021

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2021

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP22-TA0-TL-U

  • Datum dodání záznamu

    30. 6. 2022

Finance

  • Celkové uznané náklady

    3 416 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 733 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    683 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč