Systém pro podporu marketingového rozhodování DestinACE
Cíle projektu
Cílem projektu je vytvořit softwarový (sw) nástroj pro podporu marketingového rozhodování destinací na úrovni ČR, kraje a turistické oblasti (DestinACE). Tento, nejen v ČR unikátní a inovativní sw nástroj, bude integrovat existující sekundární data (ČSÚ, CzechTourism, JCCR, EF JU, destinace...) s daty primárními do systémově dynamického simulačního modelu cestovního ruchu v destinaci, který bude následně využíván aplikačními garanty. Zároveň bude tento sw nástroj natolik generický, že po vhodné kalibraci jej bude možné využít k obdobným účelům i v dalších krajích. Tento sw nástroj bude vytvořen do konce druhého roku řešení projektu a ve třetím roce bude finálně odladěn a pilotně otestován na všech třech úrovních (ČR, kraj, tur. oblast) a prezentován ostatním potenciálním uživatelům.
Klíčová slova
marketingmarketing decision support systemmarketing planningtourismtourism policydestination managementdestination marketingdestination management organizationsystem dynamics
Veřejná podpora
Poskytovatel
Technologická agentura ČR
Program
Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA
Veřejná soutěž
ETA 2 (STA02018TL020)
Hlavní účastníci
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích / Pedagogická fakulta
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
TL02000423 - Smlouva o poskytnutí podpory
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Marketing decision-support system DestinACE
Anotace anglicky
The goal of this project is to create a software tool supporting marketing decision-making in Czech tourism destinations on the national, region and local level (DestinACE). This, not only in the Czech Republic, unique and innovative software tool is going to integrate existing secondary (CZSO, CzechTourism, JCCR, FE USB, destinations ...) as well as primary data into a system dynamics simulation model of tourism. This simulation model is going to be used by project partners but it is also going to be possible to use it for other regions after proper calibration. This software tool will be created during the first two years of the project and in the last year tested and finalized for all three levels (CZ, region, local destination) and presented to other potential users.
Vědní obory
Kategorie VaV
AP - Aplikovaný výzkum
OECD FORD - hlavní obor
50204 - Business and management
OECD FORD - vedlejší obor
50602 - Public administration
OECD FORD - další vedlejší obor
50803 - Information science (social aspects)
CEP - odpovídající obory
(dle převodníku)AE - Řízení, správa a administrativa
AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi
AH - Ekonomie
GA - Zemědělská ekonomie
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Jedná se o předběžné údaje, neproběhlo Závěrečné oponentní řízení.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2019
Ukončení řešení
31. 12. 2022
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
28. 2. 2022
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Systémové označení dodávky dat
CEP23-TA0-TL-U
Datum dodání záznamu
30. 6. 2023
Finance
Celkové uznané náklady
4 316 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
2 814 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
880 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč
Základní informace
Uznané náklady
4 316 tis. Kč
Statní podpora
2 814 tis. Kč
65%
Poskytovatel
Technologická agentura ČR
OECD FORD
Business and management
Doba řešení
01. 01. 2019 - 31. 12. 2022