Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TL03000222

Rozvoj informatického myšlení pomocí situačních algoritmických problémů

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA

  • Veřejná soutěž

    ÉTA 3 (STA02019TL030)

  • Hlavní účastníci

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TL03000222 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Development of computational thinking by situational algorithmic problems

  • Anotace anglicky

    Main aim is to create and apply educational tool at schools. The software module will allow to create interactive programming tasks. Pupils will solve them by creating a program from blocks with possibility to test and debug it. The module will be implemented to already working contest Beaver and will add a new type of contest tasks and broaden possibilities of creating them. Four new task templates simulating different "worlds" (robot movement, graphics) and a set of tasks belonging to each of worlds will be involved. Pupil will develop his/her components of computational thinking (algorithmization, abstraction, generalization) by solving these tasks. The project will support schools teaching according to new educational framework of informatics and contest participants.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    VV - Experimentální vývoj

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi<br>AM - Pedagogika a školství<br>BC - Teorie a systémy řízení<br>BD - Teorie informace<br>IN - Informatika

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 8. 2020

  • Ukončení řešení

    28. 2. 2023

  • Poslední stav řešení

    K - Končící víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2022

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP23-TA0-TL-R

  • Datum dodání záznamu

    20. 2. 2023

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 926 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 540 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    374 tis. Kč