Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TL04000407

Venkovní výuka v době krize: Reflexe distančního vzdělávání na 1. stupni ZŠ v průběhu pandemie Covid-19 a doporučení pro edukační realitu

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA

  • Veřejná soutěž

    ÉTA 4 (STA02020TL040)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TL04000407 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Outdoor education in times of crisis: Reflections of distance learning at the primary school during a Covid-19 pandemic and recommendations for educational reality

  • Anotace anglicky

    In its research part, the project reflects how primary school teachers of randomly selected schools in the Ústí nad Labem region responded to the need for distance learning during the Covid-19 pandemic and how they included outdoor education in the distance education. It also introduces the benefits of outdoor education. Obtained results will be presented in a research report and two articles. In the pedagogically focused part of the project, the results of research are transformed into the form of didactic material, which will help teachers to implement outdoor teaching in distance education. The transfer of newly created procedures will also be supported through a workshop. The research team consists of experts in environmental education, educational research and educational practice.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    VV - Experimentální vývoj

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50401 - Sociology

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    50704 - Environmental sciences (social aspects)

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství<br>AO - Sociologie, demografie

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Jedná se o předběžné údaje, neproběhlo Závěrečné oponentní řízení.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 10. 2020

  • Ukončení řešení

    31. 8. 2022

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2022

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP23-TA0-TL-U

  • Datum dodání záznamu

    30. 6. 2023

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 683 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 326 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    337 tis. Kč