Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo práce a sociálních věcí

  • Program

    Moderní společnost a její proměny (Národní program výzkumu a vývoje)

  • Veřejná soutěž

    Moderní společnost a její proměny 2 (SMPS20041JMS5)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    178/037/05-DP2

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    The Causes and Mechanisms of the Creation of Educational Barriers of Different Sociocultural Background Members and the Formulation of the Strategies for their Surmounting.

  • Anotace anglicky

    Research and analysis of characteristic features of the specific cultural system, of life and educational strategies of groups at risk of social exclusion - of asylum seekers, foreigners with a residence permit, citizens of socially excluded localities.The description and explanation of such phenomena as the rise of internal structures in monitored groups, the identification with the group, symbols of the group, group self-identification, the acceptance of internal models of the group by individuals. Value profiles, life satisfaction and the style of the monitored children. Research of the value of the child in the family, the conception of the family up-bringing. Explanation of the social, psychological and physical

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    NV - Neprůmyslový výzkum (aplikovaný výzkum s výjimkou průmyslového)

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    AC - Archeologie, antropologie, etnologie

  • CEP - další vedlejší obor

    AC - Archeologie, antropologie, etnologie

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)<br>50404 - Anthropology, ethnology<br>60102 - Archaeology

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    jjVýstupy projektu jsou kvalitní, některé přímo použitelné pro pedagogickou činnost. Na výsledky projektu je možno navázat dalšími připravenými projekty. Projekt splnil zadání.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 2. 2005

  • Ukončení řešení

    31. 10. 2008

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    10. 4. 2008

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP09-MPS-1J-U/02:2

  • Datum dodání záznamu

    7. 7. 2009

Finance

  • Celkové uznané náklady

    5 000 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    5 000 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč