Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Psychodidaktické pojetí kurikulárního a mediačního kontextu edukace

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    Šestý rámcový program Evropského společenství pro výzkum, technický rozvoj a demonstrační činnosti

  • Veřejná soutěž

    FP6-2002-Mobility-12

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    RP - Spolufinancování programu EK

  • Číslo smlouvy

    MSMT-2955/2012-36

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Psychodidaktical approach of curicular and mediational context in education

  • Anotace anglicky

    Specific objective is to prepare a joint international project as a link of national projects created in the sublect area, where the output will be concrete joint mongraphic publications and college textbooks in national languages as well as in English language oriented at transfer of psychodidactic outputs into:general and differential didactics, didactics of primary and secundary education, further education oriented on fulfillment of professional standards of the independent teacher and actualizationof his/ hers professional competences In the scientific publications will also be included transdisciplinal research studies with the effort to explain the comlex of determinants and impacts of effective learning on scholastic success and social inclusion later in real life. Another goal is to organize international scientific conference to present research status and to justify the needs for extention of the research of psychdidactic themes in the Slovak, Czech and wider international provenience.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    AN - Psychologie

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt je realizován v rámci Aktivity MOBILITY, jejímž hlavním cílem je navázání a prohlubování kontaktů se zahraničními výzkumnými institucemi. Neprobíhá tedy kontrola dílčích výstupů projektu prostřednictvím hodnotící komise, avšak je kontrolována sp?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2012

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2013

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    25. 2. 2013

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP14-MSM-7A-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    30. 6. 2014

Finance

  • Celkové uznané náklady

    100 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    100 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč