Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proměny české a polské pohraniční školy poskytující povinné vzdělávání po r. 1989. Komparativní studie.

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    Šestý rámcový program Evropského společenství pro výzkum, technický rozvoj a demonstrační činnosti

  • Veřejná soutěž

    FP6-2004-Mobility-12

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    RP - Spolufinancování programu EK

  • Číslo smlouvy

    MSMT-5938/2013-311

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Changes of Czech and Polish Bordeline School Providing Compulsory Education after 1989. Comparative Study.

  • Anotace anglicky

    The objectives of the research is to answer the following research questions: 1. How the process of political and economic transformation, along with sociodemographic and cultural changes, influenced the Czech and Polish schooling, education in selectedregions and selected schools? What are the expectations raised upon schools in these regions? 2. What was the former and what is the current function of factors such as school status and reproduction of the wearer changes in selected regions? And what functions have been and are shaped? 3. How schools respond to the political (educational reform), economic pressure, demographic change, social inequality, changes in values, multiculturalism, civilizational response to threats (natural disasters ...) etc., in the concept of education in response to the situation in the region? 4. What are the similarities and differences between the CR and Poland in the above-mentioned and their possible causes in the selected regions?

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt je realizován v rámci Aktivity MOBILITY, jejímž hlavním cílem je navázání a prohlubování kontaktů se zahraničními výzkumnými institucemi. Neprobíhá tedy kontrola dílčích výstupů projektu prostřednictvím hodnotící komise, avšak je kontrolována sp?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2013

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2014

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    12. 2. 2014

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP15-MSM-7A-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    2. 7. 2015

Finance

  • Celkové uznané náklady

    200 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    200 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč