Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pojetí geografie a geografického vzdělávání: pohled učitelů

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 22 (SGA0201800001)

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    18-08315S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Teachers’ Perceptions of Geography and Geography Teaching

  • Anotace anglicky

    Within the proposed project we would like to undertake a large-scale study to determine Czech teachers’ perceptions of geography and geography teaching which will elaborate on ideas that emerged in the robust body of mostly qualitative research. We are aiming at validating a classification of teachers’ perceptions on a representative sample of about 500 Czech lower secondary geography teachers as a result of random sampling on a school-basis. A questionnaire survey will be conducted. To the authors’ knowledge, there are no published representative large-scale studies examining geography teachers’ perceptions of geography and geography teaching existing so far. On that account this project strives to contribute to the international literature by providing both a relevant and valid research tool and original findings. Moreover, it enables a comparison of Czech teachers’ perceptions of geography and geography teaching to those of other countries with regard to different focus groups (mainly pre-service teachers). The outcomes of the project are 3 articles in WOS/SCOPUS journals.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2018

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2022

  • Poslední stav řešení

  • Poslední uvolnění podpory

    25. 3. 2020

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP22-GA0-GA-R

  • Datum dodání záznamu

    22. 2. 2022

Finance

  • Celkové uznané náklady

    3 732 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    3 350 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    382 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč