Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vytvoření diagnostických nástrojů pro zjištění úrovně znalostí odborné němčiny jako druhého a cizího jazyka v oblasti jazykového vzdělávání.

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    Šestý rámcový program Evropského společenství pro výzkum, technický rozvoj a demonstrační činnosti

  • Veřejná soutěž

    FP6-2002-NMP-1

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    RP - Spolufinancování programu EK

  • Číslo smlouvy

    7AMB16AT031

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Creating diagnostic tools to determine the levels of knowledge of vocational German as a second foreign language in language education

  • Anotace anglicky

    Main objectives of our research project are -based on literature surveys and subsequent research, we intend to create reliable and valid diagnostic tools for determining the level of knowledge in vocational German as a second foreign language in institutionalized language education. For this purpose, the existing tools to determine the level of grasping a language will be amended with new features that are specific to written and spoken texts in vocational communication (with respect to lexicology, syntax, text, and pragmatics) -in cooperation with teachers who will participate in the research, we intend to verify the clarity and usability of our diagnostic tools (including the texts accompanying the sheets of records) aiming at other teachers to start using these tools, and ensuring the reliability of results when used by other persons -to design ways of using our diagnostic tools in teaching at schools (in regular classes, but also eg. in language training for international exams) -to suggest further possibilities of using the diagnostic tools in language classes (eg. to put together teaching materials which could be used individually according to the results achieved in the diagnostics) -to support international cooperation and internationalization in matters of education.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt byl realizován v rámci Aktivity MOBILITY, jejímž hlavním cílem je navázání a prohlubování kontaktů se zahraničními výzkumnými institucemi. Neprobíhá tedy kontrola dílčích výstupů projektu prostřednictvím hodnotící komise, avšak je kontrolována správnost čerpání přidělených financí a přiměřenost jejich využití.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2016

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2017

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    22. 2. 2017

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP18-MSM-7A-U/02:1

  • Datum dodání záznamu

    8. 6. 2018

Finance

  • Celkové uznané náklady

    110 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    110 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč