Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TL02000174

Komplexní diagnostická baterie pro posuzování jazykových a fonologických schopností v předškolním a raném školním věku

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného společenskovědního a humanitního výzkumu, experimentálního vývoje a inovací ÉTA

  • Veřejná soutěž

    ETA 2 (STA02018TL020)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Karlova / Fakulta humanitních studií

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TL02000174 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    The comprehensive battery for assessment of language and phonological skills of prescholl and early school age children

  • Anotace anglicky

    The aim of this project is to create a diagnostic battery for the assessment of language and phonological development in pre-school and early school age children. That is, the detailed manual (ie theoretical background, description of subtests and methods for administration) and appropriate developmental norms (ie standardization for use in clinical practice). In particular it is about designing, assembling and standardising a content of a set of 8 subtests of language (ie phonological, lexical and grammatical) skills in children aged 3-8 years. The project uses expertise, experience and outputs of the scientific work of applicants for the purpose of clinical practice (ie clinical speech therapy and psychology) to enable high quality diagnostic work in medical/educational practice.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    30304 - Public and environmental health

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství<br>AN - Psychologie<br>DN - Vliv životního prostředí na zdraví<br>FM - Hygiena

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Jedná se o předběžné údaje, neproběhlo Závěrečné oponentní řízení.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2019

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2022

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2022

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP23-TA0-TL-U

  • Datum dodání záznamu

    30. 6. 2023

Finance

  • Celkové uznané náklady

    4 574 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    3 682 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    938 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč